Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی سیدابوالحسن نظام دوست را به عنوان «سرپرست اداره بهبود و توسعه فرآیندها مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی این دفتر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نظرزاده «رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی» در مراسم تودیع و معارفه «سرپرست اداره بهبود و توسعه فرآیندها این مرکز» با بیان اینکه یکی از نگرانی های ما در حوزه نیروی انسانی این است که افرادی که در کنارشان بودیم و از کارایی و ظرفیت بالای آنها استفاده می کردیم، براحتی از دست می دهیم که گاهی اوقات تنبلی های سازمانی موجب این امر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از آقای علی میرزایی در حوزه ارزیابی استفاده بسیاری کردیم و باید گفت که گام های اولیه ارزیابی در دفتر تبلیغات اسلامی توسط ایشان گذاشته شد و کارهایی که بر عهده شان واگذار می شد، به نحو مطلوب صورت می گرفت که امیدوارم در سمت و جایگاه جدید موفق باشند و خلوص سازمانی که اینجا داشتند، همیشه همراه ایشان باشد و همچنین از آقای سیدابوالحسن نظام دوست که در گذشته در دفتر درخشش و جایگاه خوبی داشتند، در جایگاه جدید نیز با نگاه باز و خلاقیت ایشان، یک ارزش افزوده ای ایجاد شود و خوشحال هستیم که در این فضا بتوانیم گام ها و جهش های مؤثری داشته باشیم و در واقع، نیت ما پیشبرد اهداف سازمانی است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در این حکم آورده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس نظام دوست نظر به تعهد، شایستگی های علمی و تجارب ارزنده مدیریتی، جنابعالی را به عنوان «سرپرست اداره بهبود و توسعه فرآیندها» منصوب می نمایم. انتظار می رود با توجه به ظرفیت های دفتر و وظائف این اداره کل، مأموریت های ذیل را با همکاری سایر بخش ها تا تحقق اثربخش آن پیگیری نمایید:

طراحی نقشه جامع معماری فرآیندهای دفتر؛ احصا، پایش و بهبود مستمر فرآیندها و فعالیتهای دفتر به ویژه فرآیندهای اصلی با رویکرد مسأله محوری؛ بازمهندسی و بهبود فرآیندهای اصلی و کلیدی دفتر از طریق عارضه یابی و تجزیه و تحلیل فرآیندهای موجود و طراحی مدل بهبود فرآیند با رویکرد مسأله محوری؛ نظارت بر حسن اجرای فرآیندهای موجود و سنجش مستمر سطح رضایتمندی ذینفعان و همکاری با مدیریت فناوری اطلاعات در استقرار سامانه های فرآیندی دفتر.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تجارب و همکاری نیروهای متعهد آن مجموعه، در انجام امور محوله موفق و موید باشید. لازم است از خدمات و زحمات شایسته و دلسوزانه جناب آقای میرزائی در دوران تصدی این پست تشکر و قدردانی نمایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی انتصاب دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو