Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:21:52 GMT

طاهرخانی؛ مدافعی که اول مهاجم بود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۹۳۳

طاهرخانی؛ مدافعی که اول مهاجم بود

شاهین طاهرخانی بعد از اینکه با باشگاه پرسپولیس به توافق در عقد قرارداد دست پیدا نکرد راهی دفتر باشگاه پیکان شد تا شاگرد مهدی تارتار شود و با توجه به کمبود بازیکن در خط دفاعی این تیم بدون شک یکی از گزینه های بازی بشمار می رود. 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی که برای حضور در ترکیب ثابت استقلال دو سه فصلی تمرین کرده بود و سختی های زیادی کشیده بود بعد از اینکه دید در اندیشه های تاکتیکی محمود فکری جایی ندارد تصمیم به جدایی گرفت و این تصمیم را هم به سود خود دانست و هم استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که نیمکت نشینی در تیم آبی هم می توانست او را بهم بریزد و هم موجب بر هم زدن نظم اردوی تیم آبی شود. البته اگر کادر فنی استقلال دستخوش تغییر نمی شود به طور حتم شاهین طاهرخانی در فصل جاری هم جزء گزینه های بازی بشمار می رفت. اما این یک حقیقت محض در فوتبال است که هر مربی سلیقه خاص خود را دارد که شاهین طاهرخانی خیلی زود با این واقعیت کنار آمد. 

 

نکته جالب در مورد شاهین طاهرخانی اینکه در ابتدای دوران بازیگری اش در پست مهاجم بازی می کرده. به خصوص در روزهایی که در تیم گسترش فولاد حضور داشت. او در پست مهاجم در اردوی تیم ملی جوانان هم حاضر شد اما به دلیل حضور مهاجمان سرعتی و ریز نقش چون رضا شکاری – رضا جعفری و رضا کرملاچعب شانس بازی پیدا نکرد اما با تغییر پست از حمله به دفاع شانس بیشتری برای بازی به دست آورد و به اردوی تیم امید هم دعوت شد. 

 

شاهین بلند قامت حالا امیدوار است با ارایه بازی های خوب برای پیکان راه تیم ملی بزرگسالان را در پیش بگیرد؛ به خصوص که پیکان در خط دفاع با کمبود مهره مواجه است و او بر خلاف دوران حضور در تیم آبی شانس زیادی برای بازی کردن خواهد داشت.

پیکان شاهین طاهرخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان شاهین طاهرخانی شاهین طاهرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • این خبرها را از دست ندهید