Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل  از  دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ، دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور  با حضور وزیر محترم نیرو، کلیه مدیران عامل و روابط عمومی های  صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

سعید دولتشاه مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در حاشیه این جلسه افزود: با حمایت ها و توجهات مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت برق استان و اعتماد ایشان  به مجموعه جوان و خلاق روابط عمومی، این مجموعه توانست در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در رشته پژوهش و افکار سنجی، مقام سوم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  افکار سنجی مردم باعث تعالی و پیشرفت سازمان در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر می شود چرا که مقیاس خدمات‌دهی، مردم می باشند و بر اساس فعالیت هایی  صورت گرفته و خدمات ارائه شده، میزان پیشرفت و موفقیت حاصل می گردد.

سعید دولتشاه بیان داشت : امروزه در عصر اطلاعات که پیشرفت های علمی گسترش پیدا کرده ، بسیاری از کشورها سرمایه گذاری عظیمی در امر تحقیقات انجام داده اند و پژوهش یکی از روش های دانایی است که به انسان کمک می کند تا با شناخت محیط خود، مبنای درستی را برای اندیشیدن و زندگی انتخاب کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان خاطرنشان ساخت: افکارسنجی ابزار بسیار خوبی  است که می تواند پاسخگویی را در ادارات نهادینه کند و اگر نظرسنجی وجود نداشته باشد، مسئولین  از نوع نیازها و خواسته‌های مردم و اولویت‌های آنان مطلع نمی‌شوند که همین باعث بر هم خوردن تعادل نظام تصمیم گیری می شود.

46

کد خبر 1457298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان روابط عمومی شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلسه یکصد و سی و ششم مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با حضور مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست چهار دستور بررسی شد، در نخستین دستور که به ارائه گزارش نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت برپایی بخش دانشگاهی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اختصاص یافت، بحث‌های مختلفی در مورد کم و کیف این بخش مطرح شد و در نهایت مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، گزارشی درباره ضعف‌ها و مشکلات نمایشگاه قرآن ارائه دهد.

همچنین در ادامه بررسی دستور نخست، وزارت علوم به عنوان میزبان بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شد. این نمایشگاه اواخر سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والملسمین سیدرضا طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم که میزبان گزارش جشنواره نهج‌البلاغه است، گزارشی از این جشنواره ارائه کرد. در این بخش مقرر شد با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونان و مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تاثیرگزاران حوزه نهج‌البلاغه نشستی تشکیل شود و در آن تصمیم‌سازی‌هایی درباره فعالیت‌های بیشتر در حوزه نهج‌البلاغه اخذ شود.

از دیگر مصوبات مربوط به این دستور تشکیل کانون نهج‌البلاغه در دانشگاه‌ها بود که بر اساس این مصوبه مقرر شد هر دانشگاه یک کانون نهج‌البلاغه داشته باشد.

در بخش دیگری از این نشست گزارش دستگاه‌ها از جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت و نیز گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت ارائه و پس از طرح مباحث مختلف مقرر شد زمان و مکان اختتامیه سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، در نشست آینده مجمع مشورتی اعلام شود.

تصمیم‌گیری برای اضافه شدن یا اضافه نشدن بخش اساتید و کارکنان به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان نیز به جلسه آینده مجمع مشورتی موکول شد.

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد