Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان محیط زیست در دستور کار دستگاه قضایی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سید عبدالله طباطبایی صبح امروز در نشست شورای معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و نیز برنامه‌ریزی در راستای صیانت از آن جزو برنامه‌های اساسی است که در این زمینه باید نهایت تلاش و اهتمام خود را به‌کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که حفظ مجموعه محیط زیست برای ما اولویت اساسی است بیان کرد: هیچ چشم‌پوشی و اغماضی در برخورد با متخلفین وجود ندارد و در این زمینه در بحث مطالبه‌گری عمومی و حقوق عامه برای حفاظت از محیط زیست برنامه‌های اساسی در دستور کار است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دست درازی و سوءاستفاده از میراث طبیعی و مقابله با هر گونه تهدید علیه محیط زیست و بهداشت عمومی یک تهدید جدی است و در این زمینه پیگیری‌های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

طباطبایی ادامه داد: اهمیت و جایگاه محیط زیست در سلامت عمومی از اهم مواردی است که با پیگیری‌ها و تعاملات انجام یافته و پشتوانه قضائی به دنبال تحقق آن هستیم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای صیانت از محیط زیست را در دستور کار قرار داده‌ایم.

دستگاه قضایی مصمم به حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی است سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: قضات CAS اظهارات وکلای طرفین و شاهدان پرونده شکاری را شنیدند فرمانده سپاه کردستان: دستگاه قضایی با اقتدار و صلابت «مبارزه با فساد» را ادامه بدهد

وی اظهار کرد: حمایت و پشتوانه قضائی در سطح استان با حمایت‌های دستگاه قضائی زمینه توسعه و کمک به حل مشکلات مورد نظر را محقق کرده و در این زمینه در تلاش هستیم برای بهبود وضعیت موجود تمام سعی و اهتمام خود را به‌کار بگیریم.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضایی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان