Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریعت از اعمال محدودیت درون شهری در آمل خبر داد و گفت: از ساعت 21 تا 4 صبح هیچ خودرو حق تردد در داخل شهر را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به محدودیت های کرونایی در آمل اظهار کرد: محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ های اعلام شده است خواهد بود، در آمل، ساری، بهشهر وضعیت قرمز و مابقی نارنجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه محدودهای کرونایی در آمل از ابتدای آذر اجرا خواهد شد، عنوان کرد:محدودیت طرح با عنوان حاج قاسم سلیمانی که با سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و ارگان های مربوط با ریاست فرماندار بصورت محله محور اجرا خواهد شد، شهرستان به صورت بلوکه بندی و در روستاها با همکاری دهیاران محدودیت ها اجرا می شود.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد:هیچ خودرویی از شهرهای دیگر نمی تواند وارد شهر قرمز شود و هیچ خودرویی از شهرهای قرمز نمی تواند خارج شود، کسانی که شغلشان در شهرهای دیگر است می توانند از فرمانداری مجوز بگیرند، در صورت تخلف هر 24 ساعت یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی از محدودیت های داخل شهر آمل خبر داد و افزود: از ساعت 21 تا 4 صبح هیچ خودرویی حق تردد در داخل شهر را ندارد که رقم تخلف ان ابلاغ خواهد شد.

شریعت با تاکید وضعیت قرمز کرونا در شهرستان آمل خاطرنشان کرد: قدرت انتقال این ویروس  10 برابر شده است، از تعداد بیماران بستری وضعیت خوبی نداریم.

وی 56 درصد ابتلای ویروس کرونا را در رفت و آمدهای خانوادگی خواند و اظهار کرد: اگر ورودی شهر را ببندیم، اما مردم مراعات نکنند، محدودیت ها تاثیرگذار نخوهد بود، مردم نقش بسزایی دارند، که با همکاری آنان قطعا کرونا را مهار خواهیم کرد.

فرماندار ویژه آمل در پایان از رسانه ها تشکر کرد و افزود: رسانه ها بازوان قدرتمندی هستند که در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دارند و بخوبی در شرایط کرونا توانستند به خوبی فرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند