Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:16:48 GMT

صنعت‌نفت آبادان با یک غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۹۳۸۵

صنعت‌نفت آبادان با یک غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود

علی فیروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کادر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تمرین خود را در روزهای گذشته بر اساس نوع بازی در مقابل پرسپولیس طراحی و برگزار کرده و آماده این دیدار است.

وی افزود: علی عبداله‌زاده مدافع جوان تیم صنعت‌نفت به دلیل آماده نبودن تنها غایب این تیم برابر پرسپولیس تهران خواهد بود و دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور در این دیدار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این بازیکن به دلیل بیماری چند جلسه از تمرین تیم فوتبال صنعت‌نفت را از دست داد و از روز گذشته در تمرین این تیم حضور یافت ولی به لحاظ آمادگی جسمانی هنوز به شرایط مناسب برای قرار گرفتن در ترکیب تیم نرسیده است.

فیروزی بیان کرد: اتفاقات بازی نخست تیم ما در لیگ برتر، و منع شدن استفاده از بازیکنان جدید تا حدودی در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت ولی با باز شدن پنجره نقل و انتقالات اکنون بازیکنان به لحاظ روحی شرایط خوبی دارند.

وی افزود: بازی برابر تیمی مانند پرسپولیس انگیزه بازیکنان هر تیمی را افزایش می‌دهد و بازیکنان ما برای کسب امتیاز از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر  دارای انگیزه مضاعفی هستند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز شنبه اول آذر و از هفته دوم مسابقات لیگ برتر، میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود.

تیم صنعت‌نفت آبادان در نخستین دیدار خود از مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک میهمانش پیکان تهران را شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان اخبار کنکور تیم فوتبال صنعت نفت صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر