Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در سفر به استان هرمزگان، 586پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در دومین روز از سفر به استان هرمزگان امروز صبح29آبان99، پانصد و 86هزار پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از کارهای مهم بسیج در استان ها، انجام پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در هر فصل به بهره برداری می رسند و در فصل حاضر و به مناسبت هفته بسیج در کل، 2887 پروژه در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان بسیج افزود: این پروژه های زیر ساختی شامل تامین آب آشامیدنی، راه روستایی، ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و یا هرگونه نیازی که مناطق محروم داشتندبراساس توافقاتی که ما با دستگاه ها و مردم داشتیم با مشارکت و مردم و پشتیبانی های بسیج و همت گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور انجام می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: در هرمزگان، پانصد و 86 پروژه امروز بصورت ویدئوکنفرانس در شهرستان های استان به بهره برداری رسید و البته این مسیر تداوم خواهد داشت در فصل آینده هم بقیه پروژه های را افتتاح می کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموعه امسال بسیج در زیرساخت ها بیش از 10هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سراسر کشور اجرا کرده و یا به اجرا خواهد رساند که بیش از 8هزار به بهره برداری رسیده و بقیه پزوژه ها ان شاالله تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم اظهار کرد: 586پروژه همزمان بصورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مورد بهره برداری قرار گرفت و  افتخار این را داریم سپاه امام سجاد(ع) بعنوان ظرفیتی که در خدمت به مردم و در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم از جمله سیل، زلزله و حوادث در کنار مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم در کنار انجام طرح های محرومیت زدایی، پروژه های مختلفی را در حوزه اشتغالزایی و مسائل زیرساختی کشاورزان و مردم عزیزمان در روستاها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه محرومیت زدایی بصورت ویدئوکنفرانس رییس سازمان بسیج بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم