Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:35:42 GMT

اعمال محدودیت‌ در ملایر تا زمان خروج از وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۹۷۲۶

اعمال محدودیت‌ در ملایر تا زمان خروج از وضعیت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی صبح امروز در آیین تقدیر از همراهی اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی و اصحاب رسانه شهرستان به واسطه همراهی در اجرا و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: طی مدت زمانی که در شهرستان بودم همواره مجموعه اصناف و هیات رئیسه اتاق اصناف، در زمینه پیشبرد اهداف شهرستان  همکاری لازم را داشته‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش کادر درمان این است تا سلامت مردم را تامین کند افزود: وقتی برخی افراد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، دولت مجبور است برای پیشگیری از خسارات بیشتر و از دست رفتن مردم، گردهمایی‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و برخی اصناف را تعطیل کند.

 فرماندار شهرستان ملایر افزود: خود مقام معظم رهبری با آن جایگاه والای معنوی و به عنوان ولی مسلمین، تمام برنامه‌ها و مراسم خود را تعطیل کرده‌اند تا به مردم این پیام را بدهند تا همه اقشار دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌ها از اول آذرماه در ملایر تأکید کرد: اجرای محدودیت‌ها کمک می‌کند که به سمت بهبود شرایط و خروج از شرایط قرمز برویم و این امر مستلزم همراهی و مشارکت مردم است.

ولدی با بیان اینکه تا وقتی از شرایط قرمز خارج نشویم و به سمت وضعیت زرد و سفید حرکت نکنیم، این محدودیت‌ها ادامه دارد گفت: تا روز شنبه تمام هماهنگی‌های بین بخشی و شهرستانی باید انجام شود و بازرسی‌ها نیز طبق روال قبل به صورت روزانه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی کامل دوهفته‌ای مشاغل گروه ۲، سه و چهار، چنانچه هر واحد صنفی، مراکز تجاری، بازرگانی، خدماتی و مشاغل مرتبط با این محدودیت‌ها، دستورالعمل‌های لازم را رعایت نکنند، به مدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه از شنبه هفته آینده تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از دیگر شهرهای کشور به شهرهای قرمز ممنوع است و خودروهای پلاک بومی نمی‌توانند از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در سطح شهر تردد کنند افزود: تخلف تردد خودروها از طریق دوربین‌های نظارتی ثبت می‌شود و ورودی‌های شهر از سه منطقه توسط پلیس کنترل می‌شود و مسیر کمربندی ملایر از سمت اراک، بروجرد، دوراهی نهاوند و همدان برای تردد آزاد است.

 وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این دو هفته با یک سوم نیرو به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و مرخصی‌ها و ماموریت‌های مدیران نیز در این مدت لغو شده است، دستگاه‌های خدمات‌رسان در مدت اعمال محدودیت‌های جدید با مردم مدارا کنند و تحت هیچ شرایطی و بدون هماهنگی آب، برق، گاز و تلفن شهروندان قطع نشود.

 ولدی با بیان اینکه بانک‌ها طبق روال گذشته با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در صورت نیاز و طبق هماهنگی با استان ساعت کاری را افزایش دهند گفت: نیروی انتظامی در این دو هفته وظیفه سنگینی را بر عهده دارد که باید شهروندان همراهی لازم را با پلیس داشته باشند.

وی گفت: شهرداری با نیروی انتظامی برای اعمال طرح‌های ترافیکی و بستن ورودی‌ها و مسیرها با نیوجرسی همکاری کند و نسبت به تعطیلی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های سطح شهر و نصب بنرهای متعدد برای آگاهی مردم از محدودیت‌های جدید اقدام کند.

فرماندار ملایر یادآور شد: محدودیت‌های جدید اعمال شده شامل شهرهای تابعه ملایر نیز می‌شود، نظارت بر اجرای محدودیت‌های جدید از اول آذر جدی است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

 وی در ادامه خطاب به اصحاب رسانه و اتاق اصناف در همکاری با فرمانداری در بازرسی ها تصریح کرد: در حال حاضر شما نیز همچون زمان جنگ، خود و خانواده‌تان در عرصه خدمت و ایثار حضور دارید این بیماری نیز حتما می گذرد، اما برخی مردانه ایستاده‌اند.

ولدی با بیان اینکه متأسفانه برخی مشکلات مردم را فرصتی برای افزایش ثروت‌های نامشروع خود قلمداد می‌کنند، اینجاست که تفاوت‌ها و جایگاه‌ها مشخص می‌شود یادآور شد: دشمن در تلاش است وضعیت کشور را به هم بریزد اما مردم با پیروی از ولایت، سربلند در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با کاهش شمار مبتلایان، قربانیان و تعداد بستری های ویروس کرونا در هر شهرستان، محدودیت های صنفی و شغلی همان شهرستان نیز کاهش خواهند یافت.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: ملایر فرماندار محدودیت های کرونا خبرگزاری فارس همدان محدودیت های جدید محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد