Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در نشست با دهیاران بخش کهریزک که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به روستاییان بسیار ارزشمند است و در این راستا دهیاران در روستاهای شهرستان ری با درنظر گرفتن عدالت محوری، خدمات رسانی کنند.

وی با بیان اینکیه از ابتدای پیروزی انقلاب عمده برنامه های توسعه مبتنی بر پیشرفت روستاهای کشور بوده است خاطرنشا کرد: مدیریت روستایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با قانون خودکفایی دهیاری‌ها و با مدیریت شورایی و دهیاران یک همخوانی پیدا کرد و روستاها دارای مدیر مستقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود: نظارت بر عملکرد دهیاران یکی از برنامه های مهم در شهرستان است که در دستور کار قرار دارد و دهیاران نیز تنها باید با تعهد، سلامت کاری، کار جهادی مبتنی بر علم و تلاش شبانه روزی به وظایف قانونی خود عمل کنند.
توکلی ادامه داد: خدمت به روستاییان بسیار ارزشمند است و در این راستا دهیاران در روستاهای شهرستان ری با درنظر گرفتن عدالت محوری، تا پایان دوره پنجم مدیریت روستایی خدمات رسانی کنند.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری دولت تدبیر و امید توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری دولت تدبیر و امید توسعه روستایی شهرستان ری دولت تدبیر و امید توسعه روستایی اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی