Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی بلژیک بعد از پیروزی مقابل دانمارک، به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

روملو لوکاکو که شب گذشته در جریان پیروزی 4-2 مقابل دانمارک بریس کرد، معتقد است که بلژک علیرغم توانایی در ارائه بازی هجومی، می تواند نتیجه بازی را هم به خوبی حفظ کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، لوکاکو در پایان دیدار شب گذشته گفت:

ثابت کرده ایم که می توانیم در بازی های سخت خوب بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانیم فوتبالی هجومی ارائه کنیم اما همچنین می دانیم که چگونه در صورت نیاز نتیجه گرا باشیم، حتی اگر با بهترین سبک بازی مان نباشد. وقتی لازم باشد می توانیم با قدرت دفاع کنیم و روی ضدحملات کار کنیم. فوتبال ما به قدری پیشرفت کرده که می توانیم در دفاع موثر عمل کرده و سپس در یک لحظه با تک موقعیت به گل برسیم.

روملو لوکاکو حالا در 89 بازی ملی 57 گل برای بلژیک به ثمر رسانده که آمار خیره کننده ای است.

بیشتر بخوانید:

بلژیک 4-2 دانمارک؛ در حمله توقف ناپذیر، در دفاع متزلزل

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم یاستربسکی با سرمربی کار کشته خود مارسلو مندز توانست با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان میخائیل وینیارسکی در تیم زاویرچه پیروز شود و با این برد قهرمان پلاس لیگای لهستان شوند.

یاستربسکی در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 پیروز شد تا همچون سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. تیم زاویرچه نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 برد و به مقام دومی بسنده کرد.

در این مسابقه ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی یاستربسکی ونگل با درخشش خود ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت و جام قهرمانی را به هوادارانشان هدیه داد.

یاستربسکی حالا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل ترنتینو ایتالیا آماده خواهد کرد تا در صورت قهرمانی فصلی رویایی را به پشت سر بگذارند.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کافی است انسان باشد!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!