Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:29:39 GMT

همه راه‌های فرعی ورود به کبودراهنگ مسدود شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۰۲۰۳

همه راه‌های فرعی ورود به کبودراهنگ مسدود شوند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در راستای اجرای طرح ملی ستاد مقابله با کرونا، از شنبه اول آذر ماه ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان کبودراهنگ و تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع می‌شود.

 حجت‌الله  مهدوی پنجشنبه ۲۹ آبان در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شهرستان کبودراهنگ، گفت:  شش ایستگاه ایست و بازرسی برای  پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا  در ورودی‌های شهر و هر سه بخش مستقر خواهند شد تا از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی خاطرنشان کرد: همه راه‌های فرعی ورود به شهر باید توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسدود شوند تا کنترل ورود خودورهای غیربومی به داخل راحت‌تر انجام شود.

وی  با تأکید براینکه  همه مصوبات ستادملی، استانی وشهرستانی مبارزه با کرونا که در راستای حفظ سلامت مردم است قانونی و مصوب  است، افزود: این مصوبات باید بدون کم و کاست اجرا و عملیاتی شود که همکاری و جدیت مردم را می‌طلبد.

 مهدوی افزود: شهرستانهای کشور بر اساس میزان بار بیماری کرونا و بستری در بیمارستان به سه سطح قرمز، نارنجی و زرد تقسیم می‌شود، سطح سه یا قرمز بیشترین میزان محدودیت را دارند.

وی از اجرای محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذر خبر داد و تأکید کرد: همه دست‌اندر کاران ستاد کرونا، نیروهای انتظامی و مردم شهرستان باید با جدیت تمام در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان پای کار بیایند تا با اجرایی و عملیاتی شدن این طرح ضربتی پیشگیری از کرونا بتوانیم در قطع زنجیره ویروس در کشور سهمی سازنده داشته باشیم.

فرماندار کبودرآهنگ با تأکید براینکه با هرگونه سهل‌انگاری و تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد، از ادارات و اصناف شهرستان خواست بر روند کار پاساژها، مراکز خرید وفروشگاه‌های غیر موادغذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، زیارتگاه‌ها، مساجد، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره‌گذاری خودرو، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم‎خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، فروشگاه‌های پوشاک، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، کیف‌و کفش، لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی‌پزی، خشکبار و آجیل فروشی‌ها نظارت جدی داشته باشند در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار کبودرآهنگ از رؤسای دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی خواست به طور جدی مصوبات ستاد کرونا را عمل کنند.

مهدوی خاطر نشان کرد:  برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها،  فعالیت باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌هایی مانند کشتی، کاراته، جودو و مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی ممنوع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا محدودیت کرونایی ایست و بازرسی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد

محمد امینیان گفت: این روستا‌ها جزو مناطق کوهستانی و از توابع زیارت شاه بخش مرکزی گُنبکی هستند.

وی با اعلام اینکه در بارندگی هفته گذشته راه‌های روستایی مناطق کوهستانی به دلیل شدت بارندگی مسدود شده بودند که این راه‌ها در بارندگی امروز نیز بیشتر تخریب شدند، بیان کرد: به دلیل تخریب بیشتر راه ها، تردد در این مسیر‌ها امکان پذیر نیست.

فرماندار گُنبکی عنوان کرد: برای بازگشایی مسیر باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

شهرستان گنبکی یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شهرستان ریگان جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد