Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم در بخش پژوهش و افکارسنجی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور  با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل و روابط عمومی های  صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش از برگزیدگان جشنواره ارزیابی وزارت نیرو تجلیل به عمل آمد.

 

در این همایش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم در بخش پژوهش و افکارسنجی شد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان در حاشیه این جلسه گفت:  این موفقیت حاصل حمایت ها و توجهات مدیرعامل شرکت برق استان و اعتماد وی  به مجموعه جوان و خلاق روابط عمومی است.

 

«سعید دولتشاه» ادامه داد: در سایه این حمایت ها مجموعه توانست در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در رشته پژوهش و افکار سنجی، مقام سوم را کسب کند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزیابی پژوهش جشنواره روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق دومین جشنواره ارزیابی وزارت نیرو برق استان مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد

مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰میلیارد ریال به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد ریال در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر تزریق نقدینگی به بورس انرژی را  یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق دانست و گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

وی افزود: در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به 121 میلیارد تومان رسید.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: در همین راستا 32 شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی 46 درصد و سهم نیروگاه های دولتی 54 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکتهای توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد