Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی زاده هاشمی با اشاره به سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته در توزیع منابع اعتباری، گفت: لازمه رفع این روند تغییر در نگرش است و مجلس تدوین آیین نامه‌هایی است که منجر به رسیدگی بیشتر به نقاط محروم و توسعه متوازن می‌شود که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، صبحانه کاری ستاد کرونای شهرستان سرایان با چاشنی کرونا صبح پنجشنبه (۲۹ آبان) با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سرایان در مجلس شورای اسلامی  و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست از خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان های پربرکت و بی دردسر با مردمان متدین و ولایی و برخوردار از شاخص‌های مطلوب اجتماعی یاد کرد و گفت: شاخصه های موجود در استان، این دیار را با آسیب های کمتر و از امنیت بالایی برخوردار کرده است.

 

 

وی به بیان شاخصه های توزیع اعتبارات مبتنی بر سرانه اقتصادی و ضریب پهناوری و جمعیتی پرداخت و اضافه کرد: این موضوع عمده منابع کشور را در مناطق پرجمعیت کشور گسیل داده است.

 

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته در توزیع منابع اعتباری را متذکر شد و لازمه رفع این روند را تغییر در نگرش و رویکرد و طرز تفکر توصیف کرد و افزود: با مدل های به جای مانده از غرب چیزی جز مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی نصیب کشور نخواهد شد.

 

 

قاضی‌زاده هاشمی با تصریح به اینکه در حال حاضر دولت باید در این خصوص سرمایه گذاری کند تا شاهد این اتفاقات در کشور نباشیم؛ افزود: مجلس تصویب و تدوین آیین نامه هایی که منجر به رسیدگی بیشتر به نقاط محروم  و توسعه متوازن مناطق می شود را در دستور کار قرار داده است.

 

 

«ابراهیم رسولی مقدم» فرماندار سرایان نیز با تشکر از خدمات گسترده محقق شده در حوزه های گوناگون توسط دولتمردان در شهرستان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان گفت: تکمیل و ارتقای چرخه بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام علی (ع) سرایان به ۶۴ تختخوابی عاملی مهم در افزایش توان حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا است.

 

 

وی بیان کرد:در حال حاضر این بیمارستان با ۲۲ تختخواب فعال و از فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نیست و پذیرش و درمان بیماران را تحت تأثیر قرار داده است.

 

فرماندار سرایان تصریح کرد: تکمیل چرخه بخش های آی سی یو و دیگر بخش های مورد نیاز در این بیمارستان نقش زیادی را در نگهداشت و درمان بیماران در شهرستان ایفا خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ در این نشست مسئولین شوراهای اسلامی شهرهای آیسک، سه قلعه و سرایان و نیز ائمه جمعه شهرستان به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و در پایان نیز نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام نصیرائی و دیگر مسئولین در بیمارستان امام علی (ع) سرایان حضور و از نزدیک در جریان نیازهای این مرکز قرار گرفتند.

 

 

 

پایان پیام/577

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع متوازن اعتبارات تدوین آیین نامه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبي نائب رئیس مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد