Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس جمهور گفت: پروژه‌هایی که امسال و سال آینده تکمیل می‌شوند نیاز به کمک بیشتری دارند و دولت در حد توان برای تسریع این پروژه‌ها کمک خواهد کرد.

حسن روحانی امروز (پنجشنبه_۲۹ آبان ماه) در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: گزارش کاملی ارائه شد و امیدواریم تا پایان سال آینده و در این دولت بخش بزرگی از این پروژه‌ها را افتتاح کنیم که برخی موارد اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه‌های ۹ گانه برای وقت و زندگی مردم و مسئله حمل و نقل و سرعت زمان بسیار مهم است، گفت: اصفهان شهر بسیار بزرگ و مهم ماست که آلودگی شهر برای ما بسیار اهمیت دارد و این پروژه در واقع یک پروژه محیط زیستی برای سلامت مردم اصفهان است که اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور درباره افتتاح فاز سوم پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان، ابراز امیدواری کرد که تمام این پروژه‌ها با تلاش وزارت راه و شهرسازی و همچنین شرکت‌های خصوصی به نتیجه برسد و هر موردی که برای امسال و سال آینده نیاز به کمک بیشتری دارد مطرح شود و دولت در حد توان برای تسریع این پروژه‌ها کمک خواهد کرد.

 در ادامه این مراسم نیز با حضور مسئولان کشور و استان از تمبر اختصاصی پروژه آزادراه شرق اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزادراه شرق اصفهان پروژه ها شرق اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است