Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیته امداد کشور از کمک ۳۳۰ میلیارد تومانی مردم فارس در مرحله سوم رزمایش مومنانه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه فارس با بیان اینکه استان فارس درخشش‌های زیادی در کمک‌رسانی به مردم نیازمند داشته است به طوری که در سال گذشته مردم خیراندیش  این استان 299 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده‌اند اظهار داشت: این کمک‌ها در 7 ماهه نخست امسال با وجود مشکلات اقتصادی و تورم به 378 میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در آغاز مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه 117 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع می‌شود که ارزش هر بسته 300 هزار تومان است عنوان کرد: 1500 سری جهیزیه نیز امروز بین نوعروسان کمیته امداد توزیع می‌شود که 450 سری از آن توسط بنیاد مستضعفان برای نوعروسان یتیم تهیه شده است.

گزارش ویدئویی تسنیم از مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در بابلسر/ توزیع 1000 بسته معیشتی + فیلمسومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) در استان تهران آغاز شد + فیلمروایت تصویری تسنیم از کمک مومنانه امامزاده هارونیه اصفهان

رئیس کمیته امداد کشور از اهدا 3 هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمندان استان فارس، توزیع 2 هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند، افتتاح 800 واحد مسکونی، گلنگ‌زنی دو پروژه ساخت مسکن با کمک 100 درصدی خیران در استان فارس خبر داد و گفت: در مجموع مردم فارس در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه 330 میلیارد تومان کمک  کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد بر ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های مددجویان تاکید داشته است و در همین راستا امروز 500 پنل خورشیدی در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: بعد از اشتغال، موضوع تامین مسکن و جهیزیه برای نیازمندان اولویت ما در این رزمایش بوده است.

انتهای پیام/422/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله سوم رزمایش کمک مرحله سوم رزمایش رزمایش کمک مومنانه میلیارد تومان کمیته امداد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد