Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:55:10 GMT

برپایی نماز استسقاء در سراسر عربستان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۰۸۸۸

برپایی نماز استسقاء در سراسر عربستان+تصاویر

 

به گزارش جماران، مردم عربستان صبح امروز پنجشنبه در سراسر این کشور نماز استسقاء را برای طلب باران اقامه کردند.

مناطق «مکه مکرمه، مدینه منوره، ریاض، نجران، القسیم، جاران، الشرقیه و عسیر» مردم این کشور برای طلب باران در سراسر عربستان نماز استسقاء اقامه کردند.

این در حالی است که پیش از این «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی از مردم سراسر این کشور خواست امروز پنجشنبه نماز استسقاء(طلب باران) به جا بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در فرمانی آورد: همه باید مواردی نظیر توبه، استسقاء(نماز طلب باران)، رجوع به خداوند، احسان به بندگان، عبادتهای مستحب اعم از صدقه، نماز، دعا، آسان گرفتن بر بندگان و برطرف کردن مشکلات آنها را زیاد انجام بدهند تا شاید خداوند فرجی حاصل کند و خواسته های ما را آسان گرداند.

وی افزود: هر کس که قادر است باید در راستای عمل به سنت رسول الله و اظهار نیازمندی به خداوند متعال نسبت به ادای نماز طلب باران همراه با پافشاری در دعا اصرار بورزد زیرا خداوند بندگانش را که زیاد دعا کنند و در درعای خود پافشاری کنند، دوست دارد.

در پایان نیز آورده است: از خداوند متعال مسئلت داریم که بر این کشور و بندگان رحم کند و این دعا را مستجاب کند و آنها را مشمول رحمت خویش قرار دهد.

 

مکان: عربستان سعودی

منبع:عکاظ، سبق

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا نماز استسقاء سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله موسوی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه دانش‌آموزان محصولات و تولیدات دستی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰ شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

موسوی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

وی همچنین از برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 6089810

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟