Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، منصور غلامی با ابلاغ بخشنامه ای به دانشگاه ها اعلام کرد که پشتیبانی از فعالیت آموزشی که از طریق سامانه های آموزش الکترونیکی در حال اجرا است با حضور و با انجام وظیفه از طریق دورکاری ضروری است.

در ادامه این بخشنامه آمده است: تدابیر لازم برای جلوگیری از هر گونه وقفه در پروژه های حساس و در حال اجرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور آنها در چارچوب مقررات بهداشتی در محل انجام تحقیقات اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بند سوم این بخشنامه تاکید می کند: با توجه به اینکه اسکان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفته و خوابگاه محل سکونت آنها تلقی می شود، ادامه سکونت دانشجویان یاد شده که به تشخیص دانشگاه ضروری است، با لحاظ نکات بهداشتی  تامین فضای مناسب میسر شود.

بند پایانی این بخشنامه می افزاید: حضور کارکنان بر انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی و حفاظت از تاسیسات ضروری است.

وزیر علوم در پایان این بخشنامه تاکید کرده است که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در شرایط خاص کنونی و اعمال دقت بیشتر، تصمیم های مقتضی اتخاذ شود.

به گزارش ایرنا، این بخشنامه برای اجرایی کردن بخشنامه ۲۷ آبان ۹۹ رییس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین پاسخگویی به نگرانی دانشگاهیان به دانشگاه ها ابلاغ شد.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، کلاس های درس دانشگاه ها از اسفندماه ۹۸ تعطیل و کلاس های الکترونیکی جایگزین آموزش های حضوری شد. در سال تحصیلی جاری هم روال آموزش های الکترونیکی با زیرساخت های فنی تر و گسترده تر ادامه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه منصور غلامی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه منصور غلامی ویروس کرونا دانشگاه منصور غلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت روز معلم و استاد به همت انجمن علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با حضور سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، ستار ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات شهید تاجوک واحد ملایر برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این نشست اظهار کرد: رشد جامعه در گرو آموزش بوده و آموزش منجر به تکثیر و سازندگی خواهد شد.

اسماعیلی یادآور شد: در آموزش صحیح باید راه رسیدن به قله به دانشجو نشان داده شود.

وی با اشاره به تحول و بالندگی دانشگاه‌ها از شروع طلایی و پرشور سال ۱۴۰۳ برای ایران اسلامی و همچنین پیشرفت‌های چشمگیر شهرستان ملایر در همه حوزه‌ها نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام