Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن فوتبال هفت نفره گفت: هر چند کرونا سبب شد تا نتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آماده‌سازی بازیکنان فوتبال هفت نفره را به موقع اجرا کنیم، اما نباید بهانه‌ای باشد تا بازیکنان از تمرینات خود غافل شوند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال گذشته که مسوولیت تیم فوتبال هفت نفره را بر عهده گرفتم، برنامه‌های زیادی برای آماده‌سازی این تیم پیش‌بینی شده بود که متاسفانه کرونا سبب شد تا نتوانیم برنامه‌های خود را به موقع اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: یکسال است که اردوهای این تیم تعطیل شده و ارتباط ما با بازیکنان تنها از طریق فضای مجازی است که البته این گونه روش سیستماتیک نیست و نمی‌توانیم اقدام خاصی انجام دهیم. البته تصور می‌کنم تا زمانی که یک دستورالعمل خاص بر مبنای پروتکل‌های بهداشتی نداشته باشیم امکان برگزاری اردو وجود ندارد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: در این شرایط که امکان برگزاری اردو وجود ندارد به بازیکنان توصیه می‌کنیم که فعالیت بدنی خود را داشته باشند تا سیستم ایمنی آن‌ها کاهش پیدا نکند. 

رییس انجمن فوتبال هفت نفره اضافه کرد: تصمیم داشتیم از آذر اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم که به دلیل تشدید بیماری کرونا دوباره اردوها تعطیل شد. 

وی در پایان افزود: به تمام بازیکنان فوتبال توصیه می‌کنم که در چنین شرایطی تغذیه خود را کنترل کنند و حرکات ورزشی متناسب داشته باشند و به بهانه کرونا از تمرینات خود غافل نشوند تا زمانی که به اردو دعوت می‌شوند از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس