Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت:ماموران انتظامی شهرستان قزوین از یکی از انبار‌های شهر قزوین ۳۴ تن برنج ایرانی احتکار شده کشف کردند.

سردار حاجیان ارزش محموله کشف شده را بنابه نظر کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: دراین رابطه یک متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:ماموران پاسگاه انتظامی رجائی دشت شهرستان قزوین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودرو یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی "قزوین – زنجان "به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، مقدار یک کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در استان قزوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای ارتقای خدمت رسانی و در جهت تامین رضایت شهروندان کلیه موتورسیکلت‌های توقیفی تا پایان سال ۹۸ با شرایط و تسهیلات ویژه ترخیص می‌شود.

سرهنگ احمد اشرفی افزود: این طرح از ۱۷ آبان ماه در سراسر استان اجرا شد و به مدت ۲ ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مالکان موتورسیکلت یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ با ارائه مدارک مالکیت شامل کارت ملی، سند (برگ سبز) موتورسیکلت، کارت مشخصات موتورسیکلت و ارائه قبض رسید پارکینگ برای ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خاطرنشان کرد: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۹۹ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود داردو جرایمی که به علت دیر کرد دو برابر شده اند مورد بخشودگی واقع می‌شوند.

او افزود: بعد از آن که این افراد به پلیس +۱۰ مراجعه کردند بحث ترخیص این موتورسیکلت‌ها از طریق سیستمی جهت تایید به ستاد ترخیص پلیس راهور استان ارسال و سپس ترخیص این موتور سیکلت‌ها انجام می‌پذیرد، همچنین اگر در حین انجام فرایند ترخیص مدارک موتورسیکلت دارای نقص باشند از طریق پلیس +۱۰ به مراجعان اعلام خواهد شد که به ستاد ترخیص مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل و نسبت به رفع نقص اعلام کنند.

کشف ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

جانشین انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

او اضافه کرد: ارزش ریالی سیگار‌های کشف شده ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه اقلام مکشوفه، تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا موتورسیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

به گزارش صدای ایران از پلیس، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند، اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد