Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی می‌گوید تیم ماشین سازی اگرچه تازه شکل گرفته ولی تیمی بسیار خوب و با انگیزه است.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که تیمش روز آینده باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود، در مورد این مسابقه در نشست خبری حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد و گفت:  روز اصفهان را به همه مردم خوب اصفهان در هر جای دنیا که هستند، تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هفته دوم مسابقات به نام مرحوم یاوری نامگذاری شده؛ یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.


او سپس در مورد دیدار برابر ماشین سازی و شرایط تیمش بیان کرد:  خوشبختانه مصدومی برای این بازی نداریم ولی یکی دو نفر از بازیکنان جوان ما درگیر بیماری کرونا هستند. یک محروم هم داریم. بازی در زمین حریف و فوق‌العاده سخت است. ماشین‌سازی تیم خوب و جوانی است و دوندگی خوبی دارد. تیم تازه شکل گرفته‌ای است و بازیکنان جوان زیادی دارد و این بازیکنان می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. فکر می‌کنم بازی فوق‌العاده سختی را در پیش داریم. ما هم تمرینات‌ خوب و منظمی داشتیم و تیم از هر لحاظ برای این بازی آماده است.


او درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش با توجه اتمام مهلت پنجره نقل و انتقالاتی توضیح داد: در لیگ بازیکنی نمانده که با شرایطی که ما داریم جذبش کنیم. اما هم‌چنان منتظر بازیکنانی هستیم که آزاد باشند یا از تیم‌های‌شان رضایت‌نامه داشته باشند. البته باشگاه اخیرا اعلام کرده بودجه‌ای برای جذب بازیکن ندارد. ما منتظر می‌مانیم تا باشگاه بودجه را فراهم کند تا در دو پستی که بازیکن ذخیره نداریم بازیکن جذب کنیم.


رضایی در بخش بعدی حرف هایش و در پاسخ به این پرسش که در بازی با ماشین‌سازی با یک مهاجم بازی می‌کند؟ بیان کرد: ما دنبال یک بازی منطقی هستیم. یعنی هم از دروازه‌مان محافظت کنیم و هم نگاه‌مان به حمله هم باشد. نمی‌خواهیم صرفا دست به کارهای تهاجمی بزنیم و مطمئنا یک بازی منطقی می‌کنیم و با یک تاکتیک برنامه‌ریزی شده به مصاف حریف می‌رویم. به امید خدا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود