Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:40:43 GMT

فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو از امروز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۱۵۳۲

فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو از امروز

اخبار شرکت ها؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل ا ز ایکوپرس، در این طرح که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.
مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می شود. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا هم‌زمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو بازار پژو وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی