Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:02:51 GMT

آزمون های بین المللی زبان لغو شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۱۵۹۲

آزمون های بین الملل (TOEFL, GRE, IELTS, UKVI, LIFE Skills & TELC) و آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) لغو شدند.

به گزارش مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کرونا در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، تمامی آزمون‌های بین الملل (TOEFL, GRE, IELTS, UKVI, Life skills & TELC) از روز شنبه اول آذر ۹۹ برابر با ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰ تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ برابر با ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دنبال اطلاعیه ۲۴ آبان ۹۹ برای آزمون تولیمو هم نیز آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره ۱۵۳ که قرار بود در ۴ آذر ۹۹ برگزار شود، لغو شده است.

تاریخ برگزاری دوره‌های ۱۵۳، ۱۵۴، ۱۵۵ و ۱۵۶ متعاقباً تعیین و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی هفته بسیج آزمون بین المللی زبان لغو انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

کد خبر 6096845

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس