Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: برای روز‌های آینده بارندگی کم سابقه‌ای در شهرستان و به صورت نقطه‌ای در شهر شوشتر پیش‌بینی شده که در این خصوص تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

او افزود: میزان بارشی که همراه با باد و تگرگ از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده از میانگین ۱۰ ساله گذشته بیشتر خواهد بود و حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیمتر پیش‌بینی شده و این در واقع یک هشدار و اعلام نیاز به آمادگی کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنبه‌دانه‌پور  با اشاره به بافت شهر شوشتر تصریح کرد: در شهر شوشتر امکان اینکه برای زمان کوتاهی سیلاب رخ داده و تخلیه شود وجود دارد، اما با توجه به مدل شهر، اگر آبگرفتگی طولانی مدتی رخ دهد پذیرفتنی نبوده و نشان دهنده قصور از سوی دستگاه‌های مربوطه است.

فرماندار شوشتر با تاکید بر توجه به منطقه مسکن مهر در شهر شوشتر بیان داشت: شهرداری حتما باید اقداماتی برای جلوگیری از آبگرفتگی در مسکن مهر اتخاذ کند و ادارات آب، برق، گاز و شهداری‌ها خصوصاً شهرداری شوشتر از روز جمعه تا اطلاع ثانوی در آماده‌باش کامل خواهند بود همچنین ادارات جهاد کشاورزی و امور عشایر هم باید به کشاورزان عزیز و عشایر غیور وضعیت را اعلام کرده و اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران وضعیت جوی شهر شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمحسن سیدموسوی گفت: با استفاده از اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و نیز ظرفیت عملیاتی اداره برق، رفع نقص و تکمیل روشنایی بخش مرکزی، شعیبیه و میان آب در حال اتمام و دو بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تا پایان خرداد ماه روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری سه بخش شهرستان شوشتر انجام خواهد شد.

سیدموسوی اعتبار هزینه شده در این مرحله را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.


فرماندار شوشتر می‌گوید: رفع نقص روشنایی درون روستا‌ها و سایر اماکن نیز به روال توسط دهیاری‌ها، اداره برق و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است