Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز مقابل تیم سایپا قرار می گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از کانال خبردانایی، طبق قراردادی که بین مدیران عامل بیمه دانا و باشگاه نفت مسجدسلیمان منعقد شد، آرم شرکت بیمه دانا بر روی لباس های این تیم لیگ برتری نقش بسته است تا در این فصل، بازیکنان نفت مسجدسلیمان تحت حمایت این شرکت بیمه ای، با فراغ بال در این دوره از مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همکاران محترم می توانند این مسابقه را ساعت 16٫35 دقیقه عصر امروز به طور زنده از شبکه استانی سیما تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس