Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت:

پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی به حدود ۱۰ میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابت ندارند از محل همان اعتبارات ۷۵ هزار میلیارد تومانی اختصاصی نظام بانکی برای مقابله با آثار کرونا است. برای حفظ ثبات مالی و جلوگیری از انحراف از هدف تورمی، علی رغم نیاز به منابع مالی جهت تأمین نیازهای معیشتی مردم، بانک مرکزی چاره‌ای جز ادامه سیاست‌های انضباطی خود و عدم انبساط جدید پولی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اهمیت کنترل نقدینگی و تورم، کمک‌های دیگری نیز که از سوی دولت و مجلس محترم برای معیشت مردم در نظر گرفته می‌شود، به این نکته مهم توجه داشته اند و به منابعی غیر از منابع بانک مرکزی، برای تأمین آن، تکیه می‌کنند. بانک مرکزی در خصوص کنترل تورم حداکثر تلاش خود را به عمل آورده و از تمام ابزارهای لازم استفاده خواهد کرد.

در آذر ماه که برای کنترل شیوع بیماری کرونا برخی از مشاغل تعطیل می‌شوند، شعب بانک‌ها با حداکثر نصف تعداد کارکنان فعالیت خواهند داشت. ضمن قدردانی از تلاش‌های فداکارانه تمام همکاران بانکی در شعب بانک‌ها، تمهیدات لازم برای کاهش ضرورت حضور مشتریان در شعب، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا