Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از وظایف صندوق‌های بازنشستگی سرمایه‌گذاری در طرح های عمرانی است تا بتوانیم از مزایای آن برای بازنشستگان منافع ایجاد کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اکبر افتخاری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی یکی از وظایف اصلی صندوق‌های بازنشستگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از وظایف صندوق‌های بازنشستگی سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی است تا بتوانیم از مزایای آن برای بازنشستگان منافع ایجاد کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در کشور ما نیز صندوق‌های بازنشستگی کشور وظیفه دارند این دست از فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی را توسعه دهند تا بتوان از بازدهی‌های ایجاد شده آن استفاده کرد و خدماتی را برای بازنشستگان به وجود آورد.

وی تصریح کرد: این قبیل فعالیت‌ها دسته متفاوتی از خدمات را شامل می‌شود که از حقوق و دستمزد گرفته تا بیمه تکمیلی و مزایای رفاهی است که با کمک صندوق بازنشستگان درحال توسعه دادن آن هستیم تا افراد بازنشسته بتوانند از آن استفاده کنند.

بی‌توجهی برخی از مردم به هشدارها / حجم بالای تردد وسایل‌نقلیه در عوارضی آزاد راه تهران ـ قم + تصاویر60 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آزاد راه خرم آباد – بروجرد اختصاص یافترئیس بنیاد مستضعفان: قطعه دوم آزاد راه تهران شمال 37 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

افتخاری خاطرنشان کرد: می‌توانیم بگوییم یکی از فعالیت‌هایی ‌که منافع آن در بحث سرمایه‌گذاری مستقیم به دست صاحب منصبان این صندوق، ذی‌نفعان آن می‌رسد همین پروژه‌ها است چراکه به بهبود زندگی آنان کمک می‌کند.

وی گفت: افتتاح این بزرگراه که در طرح‌های عمرانی و اقتصادی کشور جای دارند دارای دومنظر دیدگاه هستند، نقشی که در توسعه کشور و در توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند و نقشی که در حوزه معنوی و کمک به بازنشستگان می‌تواند ارائه دهد از جمله این دو دیگاه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: مطمئن باشید کاری که در اجرای این پروژه انجام دادید سبب می‌شود دعای خیر بازنشستگان همراه شما باشد و تمام افرادی که زحمت کشیدند بدانند که علاوه بر مزیت‌های اقتصادی که می‌تواند داشته باشد، به شبکه صندوق بازنشستگی کشور نیز کمک شایانی می‌کند.

وی بیان کرد: در صندوق بازنشستگی کشور طرح‌های دیگری نیز داریم اما خرسندیم که پروژه 60 درصدی در بهمن‌ماه توانست در دین مدت‌کوتاه به سرعت 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد با وجود اینکه فرایند عملیاتی این طرح مدتی به تعویق نیز افتاد.

افتخاری تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این شرایط اقتصادی با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق در دو مرحله آرزوی 15 ساله بازنشستگان را رقم بزنیم. همانطور که امسال بالغ بر 80درصد حقوق بازنشستگان رشد پیدا کرد که بار مالی زیادی را به این صندوق وارد کرد، به ویژه از مهرماه که طرح همسان‌ سازی حقوق به طور کامل اجرا شد و قریب به 43 درصد مهرماه شاهد افزایش حقوق بودیم.

انتهای پیام/ 174/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق های بازنشستگی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی