Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره شرایط افراد واجد دریافت وام ۲٠ میلیون تومانی اظهار داشت: همه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نور مشمول این طرح هستند و برای اخذ کالاکارت دانشجویی و خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز خود می‌توانند به شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: برای آگاهی از قیمت کالا‌های مورد نیاز، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، افراد متقاضی با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه مهر‌ایران به آدرس www.qmb.ir برای آگاهی از قیمت کالاها، شرایط پرداخت فروشگاه (پذیرنده)، میزان اقساط و سپس با حضور در شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران برای ارائه درخواست و دریافت کالاکارت اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان درباره انتخابی بودن نوع اقساط گفت: اقساط به صورت ۶، ۹ و۱۲ ماهه است که نوع اقساط انتخاب شده توسط دانشجو باید با نوع قسط بندی از سوی فروشگاه نیز همسان باشد.

او خاطرنشان کرد: دانشجو موظف است پس از دریافت وام کالاکارت به بانک مراجعه و لیست اقساط را دریافت کند. قیمت کالای خریداری شده با نرخ روز محاسبه می‌شود، اما پس از خرید تعداد اقساط و قیمت تغییری نمی‌کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پرداخت وام پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور