Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد سامانه تلفن گویای «الو پناه» با شماره چهار رقمی ۳۶۷۸ به منظور اطلاع‌دهی برای زنده‌گیری و جمع‎آوری سگ‎های بلا صاحب و انتقال به کمپ حیوانات بی‌سرپناه و ناقل، برای اولین بار در ایران توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد راه‌اندازی شد.

«حمید رضا رحیمدل» رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در این باره اظهار کرد: نظر به این که بهره‌برداری از کمپ حیوانات بی‌سرپناه و ناقل شهرداری یزد در شهریور ماه ۹۹ آغاز شده است، از این پس شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن «۳۶۷۸» و اعلام مکان و شماره تماس خود با سازمان مدیریت پسماند ارتباط برقرار کنند تا توسط پرسنل مربوطه هرچه سریع‌تر نسب به زنده‌گیری و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام و آنها را به کمپ منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ساخت این کمپ که در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در کیلومتر هفت جاده دربید ایجاد شده، ۲۹۵ متر دیوار پیش ساخته، دو قفس اصلی هر کدام به مساحت ۳۶۹ متر مربع، قفس‌های قرنطینه به مساحت ۱۷۰ متر مربع، ۲۵۰ متر مربع آشپزخانه، محل شستشو و درمانگاه، ۲۰ عدد انفرادی هر کدام به مساحت دو مترمربع و حفر چهار حلقه چاه جذبی برای دفع آب های حاصل از شستشو به اجرا درآمده، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، رحیمدل در پایان نیز یادآور شد: همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای راه‌اندازی تلفن چهار رقمی الوپناه هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري يزد سگ های ولگرد شهرداری یزد متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت