Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران شورای مسلمانان فرانسه روز چهارشنبه در دیداری با امانوئل ماکرون موظف به تدوین "منشور ارزش‌های جمهوری" ظرف ۱۵ روز آینده شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رهبران شورای مسلمانان فرانسه همچنین به ماکرون طرحی را برای تشکیل شورای ملی پیشنهاد دادند که مسؤول نظارت بر آموزش امامان مساجد در فرانسه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ الیزه اعلام کرد که پیش از این رئیس جمهوری از آنها خواسته بود هیئتی را تشکیل دهند که مسؤول شناسایی امامان مساجد در فرانسه باشد.

براساس تایید کاخ ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون در این جلسه از رهبران مسلمان فرانسه خواست که ظرف ۱۵ روز آنچه "منشور ارزش‌های جمهوری" خواند را تدوین کنند.

ماکرون از این رهبران مسلمان کشورش دعوت کرده بود تا به بررسی طرح‌های کلی تشکیل شورای ملی ائمه مساجد بپردازند.

رئیس جمهوری فرانسه از آنها همچنین درخواست کرد که این منشور را به منظور تاکید بر به رسمیت شناختن ارزش‌های جمهوری، تصویب کنند و به آن پایبند باشند و مشخص کنند که اسلام در فرانسه یک دین است نه یک جنبش سیاسی و بر پایان دخالت یا وابستگی به کشورهای خارجی تاکید کنند.

هدف از این امر به طور خاص پایان دادن به حضور ۳۰۰ امام جماعت خارجی "اعزام شده" توسط ترکیه، مراکش و الجزایر در خاک فرانسه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهانت به پیامبر اسلام امانوئل ماکرون ارزش های جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد