Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:33:09 GMT

مورینیو تغییر لقب داد؛ «حالا آقای پخته هستم»

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۲۱۸۲

مورینیو تغییر لقب داد؛ «حالا آقای پخته هستم»

‌به گزارش ایرنا، زمانی که مورینیو در سال ۲۰۰۴ به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا از پورتو راهی چلسی شد، خود را با لقب آقای خاص توصیف کرد؛ لقبی که در طول دوران کاری وی همواره وی را همراهی کرده است.

مرد پرتغالی در گفت‌وگویی اختصاصی با تِنسنت اسپورتس گفت که وی در حال حاضر از همیشه قوی‌تر است و دلیل آن هم تجریبات وی به عنوان سرمربی در اینترمیلان، رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که حالا پس از این همه ساال تجربه خود را چه می‌نامد، گفت: آقای پخته؛ حالا بسیار باتجربه هستم. اساسا هرآنچه هم اکنون در فوتبال برای من رخ می‌دهد دژاوو است؛ چیزی که پیش‌تر آن را تجربه کرده‌ام و برایم رخ داده است.

مورینیو افزود: مشاغل زیادی وجود دارد که برای آنها به شرایط جسمانی خاصی نیاز دارید مثل فوتبال؛ یک فرد ۴۰ ساله پتانسیل یک فرد ۲۰ یا ۳۰ ساله را ندارد البته مگر اینکه آن فرد «زلاتان ابرهیموویچ» باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: در مربیگری شما تنها به ذهنتان نیاز دارید؛ ترکیبی از تجربه و دانش تنها چیزی است که می‌تواند از شما مربی بهتری بسازد.

مورینیو همچنین در مورد زوج استثنایی «هری کین» و «سون هیونگ مین» که با فرم آتشین خود در ابتدای فصل تاتنهام را به یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرده اند، گفت: فکر می‌کنم این اتفاق از رابطه‌ای که آن دو با یکدیگر دارند آغاز شد، آنها دوستان خوبی هستند و دوست دارند کنار هم بازی کنند. عاشق بردن و درخشش هستند و هیچ جایی برای حسادت بین آنها وجود ندارد. سونی بازیکن بسیار سرعتی است و هری با توپ فوق العاده کار می‌کند و در کارهای دفاعی ، بسیار باکیفیت است.

مورینیو در خصوص نقش «گرت بیل» از زمان انتقال قرضی از رئال به تاتنهام نیز افزود: او این فرصت را دارد تا هیچ فشاری حس نکند، با چند سال قبل خود مقایسه نشود، ثبات و آرامش داشته، سخت کار کرده و گام به گام روبه جلو حرکت کند.

تاتنهام هم‌اکنون با هشت بازی و به لطف هشت گل و دو پاس گل سون و هفت گل و هشت پاس گل کین در رده دوم جدول رده بندی لیگ جزیره جای دارد.

برچسب‌ها خوزه مورینیو هری کین رئال مادرید سون هیونگ مین گرت بیل پورتو لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزه مورینیو هری کین رئال مادرید سون هیونگ مین گرت بیل پورتو لیگ قهرمانان اروپا خوزه مورینیو هری کین رئال مادرید سون هیونگ مین گرت بیل پورتو لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)

گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)

دیگر خبرها

  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)
  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد