Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهدی تارتار تاکید کرد تمام تلاش خودش و کادر فنی را برای موفقیت پیکان به کار خواهد گرفت.
به گزارش آریا، مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان در خصوص انتقال شاهین طاهر خانی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به تیم پیکان صحبت کرد. مهدی تارتار درباره باخت در هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان گفت:
در بازی با صنعت نفت آبادان مستحق باخت نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر موقعیت های مان تبدیل به گل می شد می توانستیم حتی برنده بازی باشیم ولی به هر حال دلایلی داشت که بازی را واگذار کردیم. اصلی ترین دلیل آن عدم شناخت کامل من نسبت به تیم بود، من بسیار دیر به تیم اضافه شدم. در یک پست هایی از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و بودیم. الان وضعیت بهتر شده و روز گذشته توانستیم در پست مدافع و مهاجم دو بازیکن خوب جذب کنیم. الحمدالله بازی تمام شده و امیدواریم در بازی های آینده طوری بازی کنیم ک این شرایط را نداشته باشیم و با برد روحیه بهتری کسب کنیم.
تارتار درباره نقل و انتقالات پیکان گفت:
طبیعتا نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم چون دیگر بازیکنی نمانده بود. من دو روز مانده به مسابقات به تیم اضافه شدم. در این مدت کم هم باشگاه خیلی تلاش کرد و توانستیم در دو پست بازیکنان مد نظرمان را بگیریم و از این اتفاق راضی هستیم.
مهدی تارتار درباره انتقادات برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به او به دلیل جذب شاهین طاهرخانی گفت:
من واقعا تاسف می خورم به حال افرادی که ما را بد قضاوت می کنند. من از افرادی که انتظار داشتند بازیکن مان را به پرسپولیس بدهیم، یک سوال دارم. تیم پرسپولیس برای من عزیز است. من همیشه اعلام کردم، وقتی تیم ندارم، تیم اولم پرسپولیس است اما وقتی تیم دارم، تیمی که برایش فعالیت می کنم تیم اول است. آیا این دوستان توقع دارند، مربی تیم پرسپولیس به پرسپولیس خیانت کند، که الان این توقع را از من دارند؟ من روز اولی که آمدم باشگاه، اولین خریدی که گفتم باید انجام بدهیم، دفاع وسط بود و خودتان دیدید که مدافع وسط جذب کردیم.
سرمربی پیکان افزود:
حجت حق وردی از بازیکنان با تجربه ما است و آمد با خودم صحبت کرد و به او قول دادم اگر بتوانیم دفاع وسط مانند خودش جذب کنیم،او را می فروشیم. ما روی محمد طیبی نظر داشتیم و با توجه به این که پنجره نفت آبادان بسته بود، نتوانستیم او را جذب کنیم. به حجت حق وردی گفتم به تو نیاز داریم، ما تنها یک دفاع با تجربه در تیم مان داریم و آن هم حجت است. با توجه به نیازمان شاهین طاهرخانی را جذب کردیم. او در باشگاه ما بود و پرسپولیسی ها او را می خواستند که رفت و با آنها مذاکره کرد وقتی هم توافق حاصل نشد، برگشت و با ما قرارداد امضا کرد. من از هواداران فهیم پرسپولیس انتظار دارم البته همیشه به ما لطف دارند ولی تعدادی اندکی هستند که مرا خوب قضاوت نمی کنند. من نمی توانم به پیکانی که پیش من امانت است، خیانت کنم. من هر طور شده باید به این تیم خدمت کنم و پولی که سر سفره ام می برم حلال باشد. درست است من از پرسپولیس خیلی چیزها دارم اما ما در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتیم که همیشه به تیم مان وفادار باشیم و امانت دارهای خوبی باشیم. امیدوارم درست قضاوت مان کنند و به ما حق بدهند. در باشگاه پیکان ، کارگزان زیادی زحمت می کشند و به این تیم عشق می ورزند. ما باید برای موفقیت این تیم همه تلاش مان را کنیم و درست مورد نقد قرار بگیریم.
مهدی تارتار درباره ادامه وضعیت تیم پیکان در لیگ بیستم گفت:
با توجه به این که دیر به تیم اضافه شدم و 70 80 درصد تیم قبل از من بسته شده اما قولی که به باشگاه دادم این است که ان شاالله طوری عمل کنیم که دغدغه سقوط نداشته باشیم. ما از خودمان انتظار بالایی داریم. هم کادر فنی و هم بازیکنان توانایی کارهای بزرگ را دارند ولی به هر حال نباید روی ما استرس حاکم باشد. ما با تمام وجودمان تلاش می کنیم و خودمان انتظار داریم، در جایگاهی به مراتب بهتر از پارسال قرار بگیریم.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان تارتار درباره مهدی تارتار جذب کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است