Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری با محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد و موضوع اهمیت رونق مسکن در استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بحث تامین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و احداث منازل روستایی، منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی هایی دستگاه های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنها است به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری افزود: با این تصمیم شاهد رونق چشمگیر بیش از پیش در رابطه با احداث، تکمیل و تولید مسکن در استان خواهیم بود.

وی از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان خبر داد و گفت: عملیات بهسازی ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سال ۹۸ آغاز شده است.

کلانتری با اشاره به آغاز به کار احداث ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین در سال جاری، بیان کرد: در طرح اقدام ملی ۹۵۰ واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکن شهری و ۷۰۰ واحد مسکن از محل سیل در  سال گذشته آغاز شده است، افزود: از محل زلزله نیز ۳ هزار و ۳۰۰ واحد از اواخر سال ۹۷ در دست اقدام است.

مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های مکرر استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تامین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.

محمود شایان تامین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحد های مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت ها دانست.

 وی گفت : هم اکنون حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی نیاز دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

شایان افزود: تلاش خواهد شد که با تسریع در روند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل شود.

مدیرعامل بانک مسکن کشور  اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری یاسوج کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد واحد مسکن بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد