Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیاوش امیرمکری در مراسم بهره برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی با حضور رئیس جمهور گفت: شعار اصلی صنعت هوانوردی ایمنی و امنیت است، برای آنکه ایمنی و امنیت پرواز در کشور داشته باشیم، سکتورهای پروازی را به ۱۴ سکتور افزایش داده ایم همچنین مسیرهای پروازی موازی و کوتاه ایجاد کرده ایم که نتیجه آن کاهش مصرف سوخت و تأخیرات پروازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بحران‌های منطقه اعم از عراق، افغانستان، پاکستان و اوکراین، با افزایش تقاضای شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای عبور از آسمان ایران مواجه شدیم که در مقاطعی روزانه به ۱۴۰۰ پرواز عبوری سرویس می‌دادیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: امروزه به دو فاکتور ایمنی و امنیت، فاکتور سلامت هم در پی شیوع کرونا اضافه شده و برای مقابله با کرونا در فرودگاه‌ها، سیستم‌ها و امکانات پیشرفته سنجش دمای بدن و تب سنجی از راه دور را خریداری و نصب کرده ایم، همچنین رعایت فاصله گذاری و استقرار ناظران بهداشتی فضای سلامت در فرودگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

امیرمکری به اقدامات شرکت فرودگاه‌ها در راه اندازی فرودگاه‌های هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: از طریق به حداقل رساندن تماس با مسافر به دنبال ایجاد فرودگاه‌های هوشمند هستیم که ۲۴ فرآیند برای هوشمندسازی فرودگاه‌ها شناسایی شده است. به زودی این فرآیندها اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۰ پروژه فرودگاهی به ارزش ۸۴۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه‌ها ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت. همچنین ۲۰ پارکینگ در فرودگاه‌ها احداث شده و ۲۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع به حجم فرودگاه‌ها افزوده خواهد شد.

پربیننده ترین اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟/ ارقامی بزرگ برای واحدهای کوچک! قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! قیمت‌های عجیب اجاره بها در شمال تهران!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ناوگان هواپیمایی فرودگاه ها ویروس کرونا سهام عدالت فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد