Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری با محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست موضوع اهمیت رونق تولید مسکن در استان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این نشست بحث تامین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و احداث منازل روستایی،منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی هایی دستگاه های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنها است به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

کلانتری افزود: با این تصمیم شاهد رونق چشمگیر بیش از پیش در رابطه با احداث، تکمیل و تولید مسکن در استان خواهیم بود.

وی از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان خبر داد و گفت: عملیات بهسازی ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سال ۹۸ آغاز شده است.

کلانتری با اشاره به آغاز به کار احداث ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین در سال جاری، بیان کرد: در طرح اقدام ملی ۹۵۰ واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکن شهری و ۷۰۰ واحد مسکن از محل سیل در  سال گذشته آغاز شده است، افزود: از محل زلزله نیز ۳ هزار و ۳۰۰ واحد از اواخر سال ۹۷ در دست اقدام است.

مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های مکرر استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تامین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.

محمود شایان تامین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحد های مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت ها خواند و گفت : هم اکنون حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی نیاز دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

شایان افزود: تلاش خواهد شد که با تسریع در روند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل شود.

مدیرعامل بانک مسکن کشور  اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسکن در استان قرار گرفت واحد مسکن بانک مسکن بخش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد