Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبي با سفر به شهرستان نهبندان از بازارچه مرزي دوکوهانه بازديد كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ «حمید ملانوری» امروز (۲۹ آبان) از بازارچه مرزی دوکوهانه به منظور رصد میدانی بازارچه، امکانات و زیرساخت های موجود و روند انجام فعالیت ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید از مشکلات موجود در بازارچه مطلع شد و بر ارائه راهکارهایی به منظور بازگشایی کامل و راه اندازی این بازارچه نیز تأکید کرد.

 

وی ضمن گفتگو با فرمانده لشکر ارتش مستقر و مرزبانی استان از نزدیک در جریان شرایط امنیتی، امکانات و نیازهای مرزی قرار گرفت.

 

ملانوری با حضور در پاسگاه های نوار مرزی، ضمن عرض خداقوت به مرزبانان و مرزداران از تلاش های صورت گرفته برای حفظ امنیت استان تشکر کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به نهبندان، مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان قرار گرفت.

 

گفتنی است؛ در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران کل استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان نهبندان، و همچنین عده ای از  فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار را همراهی می کردند.

 

بازارچه دو کوهانه نهبندان در سال ۱۳۷۲ راه‌اندازی شد و در گذشته علاوه بر صادرات و واردات کالا بیشتر در زمینه واردات دام زنده از کشور افغانستان فعالیت داشته است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازارچه مرزی دوکوهانه شهرستان نهبندان استاندار خراسان جنوبی بازدید استاندار خراسان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی از دیدار احساسی مادر و پسر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ وایرال شده است. هان هیو جو ( زادهٔ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او در سریال افسانه دونگی بازی کرده است. افسانه دونگی یک مجموعه درام، رمانتیک و تاریخی کره‌ای است که در ۶۰ قسمتِ ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه اِم‌بی‌سی کره جنوبی پخش شد. پخش این سریال نیز در ایران مورد توجه قرار گرفت. این ویدیو را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی