Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@18:51:46 GMT

سرکنسول فرانسه در مغرب خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۳۳۷۷

سرکنسول فرانسه در مغرب خودکشی کرد

منابع آگاه از خودکشی سرکنسول فرانسه در طنجه مغرب خبر دادند.

رسانه‌های مغرب از جمله پایگاه‌های اطلاع رسانی «اخبارنا» و «۳۶۰» به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که «فرونسوا دونیس» سرکنسول فرانسه در طنجه صبح امروز (پنجشنبه) در ویلای محل اقامتش واقع در ساختمان مقر کنسولگری خود را حلق آویز کرده است.

به گفته این منابع، این دیپلمات ۵۵ ساله فرانسوی بصورت مجردی در محل سکونت خود حضور داشت و جسد وی صبح امروز در حالی که خود را با طناب حلق آویز کرده بود، در این محل پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های مغربی تنها هشت هفته از انتصاب این مسئول فرانسوی به عنوان سرکنسول فرانسه در طنجه می‌گذشت و او پیش از این درخواست کناره گیری از سمت خود را کرده بود.

رسانه‌های مغرب احتمال دادند که احتمال دارد عامل خودکشی وی مشکلات روانی و اجتماعی بوده باشد.

به محض اطلاع از این حادثه، مقامات محلی و امنیتی همراه با مسئولان فرانسوی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند تا انگیزه‌های خودکشی سرکنسول فرانسه در طنجه را کشف کنند.

طَنجه سومین شهر مهم مغرب و شهری در نزدیکی جبل‌الطارق بین دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس است.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟

دانشگاه «ساینس پو» که مهم‌ترین دانشگاه مطالعات سیاسی این کشور محسوب می‌شود، روز گذشته و به دلیل گسترده شدن اعتراضات دانشجویان به رابطه این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، تعطیل شد.

دریافت 33 MB

خبرنگار: امیر توانا / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است