Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی آذرماه، گفت: ساعت کاری برخی از واحدها نیز برای ارائه خدمات بهتر بیش از پیش افزایش می‌یابد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی در جلسه کارگروه آرد و نان استان با تأکید بر ساماندهی و تعدیل قیمت نان و جلوگیری از چند نرخی شدن، اظهار کرد: ماهانه ۳۰ هزار تن آرد در سطح استان توزیع می‌شود که ۲۴ هزار تن از نوع یارانه‌ای یک و ۶ هزار تن از نوع یارانه‌ای دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی، خاطر نشان کرد: تمام نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی که از یکم آذرماه آغاز می‌شود ارائه خدمات می‌کنند، همچنین برای آرامش خاطر مردم فعالیت این صنف فردا نیز دایر خواهد بود و هیچ واحد نانوایی نباید تعطیل باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در بحث تأمین آرد در شهرستان‌ها مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: فراوانی نانوایی‌ها در سطح آذربایجان غربی با توجه به جمعیت استان دو برابر میانگین کشوری است.

صادقی ضمن تأکید بر افزایش ساعت کاری برخی از واحدهای نانوایی عنوان کرد: ۵۰ مورد از واحدها با ساعت کاری دو برابر و دریافت سهمیه بیشتر از فردا آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نان نانوایی آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی محدودیت های کرونایی کرونا در آذربایجان غربی محدودیت های شدید کرونایی جلسه کارگروه آرد و نان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین