Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه جوانان جهادی بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به منظور مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جوانان جهادی بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به منظور مقابله با ویروس کرونا اقدام به جمع آوری کمک‌های مومنانه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک‌های مومنانه قرار است صرف مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم شهرستان دزفول شوند.
علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پوستر ذیل مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دزفول مقابله با کرونا کمک مومنانه شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، هادی حلیم زاده جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر را یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در دزفول دانست و ادامه داد: شهرداری دزفول با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان، دادستان و نیروی انتظامی جمع آوری متکدیان و کودکان کار را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: ۴۸ متکدی و کودک کار طی مرحله نخست این طرح از تقاطع‌های پرتردد دزفول جمع آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول بیان کرد: متکدیان و کودکان کار جمع آوری شده به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی به بهزیستی، برخی اتباع غیرمجاز به پلیس اتباع و برخی به مراکز نگهداری در اهواز انتقال داده می‌شوند.

وی همراهی شهروندان برای ساماندهی معابر شهری را ضروری دانست و ادامه داد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار طی روز‌های اخیر در دزفول آغاز شده است و تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر طی یک ماه آینده ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد