Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:56:08 GMT

سایت دکورشاپ برای خرید بهترین لوسترها

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۳۶۴۷

سایت دکورشاپ برای خرید بهترین لوسترها

اگر به دنبال یک خرید مطمئن و مناسب هستید از سایت دکورشاپ دیدن کنید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قیمت لوستر جز مهم ترین عوامل در خرید این دسته از وسایل روشنایی مطرح می شود. با توجه به گستردگی لوستر از نظر جنس ،سایز و ...قیمت های متفاوتی در بازار موجود میباشد . میزان قیمت لوستر به عوامل مختلفی از جمله فروشگاهی که از آن خرید می کنید ،جنس لوستر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بستگی دارد. برای انتخاب و خرید لوستر باتوجه به طیف گسترده ی آن باید به موارد زیادی از جمله متراژ فضای مورد نظر خود ،میزان نوری که می خواهید داشته باشید ،دکوراتیو فضای مد نظر و مقدار بوجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید توجه کنید .

در این جا ضمن بررسی انواع لوستر قیمت های موجود در بازار هم بررسی می کنیم.

انواع لوستر: انواع لوستر عبارت هستند از لوستر های شاخه ای، لوستر های کلاسیک، لوستر های چند طبقه، لوستر های مدرن، لوستر های سقفی و لوستر حباب دار.

لوسترهای شاخه ای: این لوستر ها معمولا مناسب فضایی با سقف بلند است و آن هارا براساس تعدادشاخه هایش تقسیم بندی می شود. جنس این لوستر ها معمولا از کریستال و برنز و برنج است. این لوستر ها به سالن هایی بزرگ با سقف هایی بلند شکوه خاصی می دهد .در خرید این لوستر ها باید دقت کرد که لوسترهایی که شاخه های رو به پایین دارند از لوسترهایی با شاخه های رو به بالا 10 درصد نور بیشتری دارند برای لوسترهایی با شاخه هایی به سمت بالا باید از لامپ هایی با وات بیشتر استفاده شود. قیمت این لوستر ها کمی از انواع دیگر بیشتر است و براساس تعداد شاخه و جنس آن قیمت گذاری می شود. تعداد شاخه های آن از 5 تا 15 تا در بازار موجود است . این مدل لوستر را در فروشگاه اینترنتی دکورشاپ می توانید از قیمت 200 هزار تومن تا 4 میلیون تومن یافت.

لوستر کلاسیک: این مدل از لوستر می تواند در مدل های شاخه ای ،سقفی و دیوارکوب تولید شود. جنس لوستر های کلاسیک از کریستال ،چینی ،استیل ،شیشه و برنز است .این نوع از لوستر دارای کلاهک بر روی لامپ ها می باشد که این کلاهک می تواند از جنس پارچه یا شیشه باشد. کلاهک پارچه ای از میزان نور می کاهد ولی کلاهک شیشه ای نور را بیشتر می کند . اگر لوستر کلاسیک به جنس کریستال باشد دارای قیمتی بالاتر از مدل های معمولی اش می باشد.

لوستر های چند طبقه: در مکان های بزرگ و باشکوه یکی از ارکان های اصلی آن محیط لوستر آن جا است. این مدل لوستر ها بیشتر مناسب مکان های بزرگ  باسقفی بلند و دارای فضایی باز مثل تالار وهتل ها ،مکان های تاریخی ،زیارتی و مساجد است . این لوسترها برخلاف لوسترهای معمولی که به صورت سری تولید می شوند متناسب با محیط و المان های موجود در محیط تولید می شود .جنس آن ها معمولا تلفیقی از کریستال و برنج ،برنز و سرامیک است .این لوستر ها را براساس کریستال و برنز و برنجی که در آن به کار می رود قیمت گذاری می شود . برای مثال این لوستر ها از چند صدتومن تا ده ها میلیون تومن در بازار موجود است . این لوسترها براساس ارتفاع و طبقات به کار رفته در آن ها قیمت هایشان افزایش می ِابد . برای مثال یک لوستر 5 متری و 5 طبقه به قیمت تقریبی 90 میلیون در بازار به فروش می رسد . لوستر های کریستال معمولا ساختی از جنس برنز ودارند که با کریستال و حباب هایی تئزین می شود .همین امر باعث افزایش قیمت این لوستر ها شده است . این لوستر را با رنج قیمتی 800 تا 7میلیون می توان در بازار یافت .

لوستر مدرن :لوسترهای مدرن انواع مختلفی در بازار موجود هستند .این لوستر ها می توانن نور کافی را برای محیط تولید کنند و مناسب استفاده در محیط های بزرگ و کوچک هستند .این لوسترها معمولا برای محیط های کلاسیک و ساده مناسب نیستند ..لوستر های مدرن به علت کاربرد بیشتری که دارند ودر انواع مکان ها میشود آن ها را استفاده کرد و در ساخت آن ها از متریال گران زیاد  استفاده نمی شود نسبت به سایر انواع لوستر ها قیمت کم تری دارد و از رنج 200 تا 2 میلیونه می توان آن ها را یافت .

لوستر های حباب دار :در انتخاب این لوسترها باید دثت کرد که حباب های آن ها مات نباشند زیرا حباب های مات مقدار نور دریافتی رو کم می کنند . یکی از معایب این لوسترها این است که اگر یکی از حباب های آن بشکند باید تعویض شود و ممکنه مانند آن حباب در بازار موجود نباشد . این لوستر ها قیمتی مابین 200 تا یک میلیون دارند .

انواع جنس لوستر

تشخیص لوسترهای برنزی و برنجی: باید توجه کرد که الیاژ برنز را با برنج اشتباه نگیرید . الیاز برنز مرغوب تر و گران تر است و به طور معمول رایج است که این دو را به جای هم به کار می برند . برای تشخیص این دو فلز از هم می توان از روی رنگ آن دو که برنز زرد رنک و برنج طلایی رنگ است در صورتی که آبکاری نشده باشد تخیص داد اگر آبکاری شده باشد باید به دنبال جای جوش یا پیچی بگردید همچنین فلز برنز از برنج سنگین تر است می توان از این روش نیز تشخیص داد .

لوسترهای چوبی: لوسترهای چوبی به علت طرح های متنوعی که دارند امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند . در خرید این لوستر باید دقت کرد که جنس چوبی که برای تهیه این لوستر ها استفاده شده است از چه نوع چوبی است . بهترین نوع چوب برای لوسترها چوب روس می باشد علت آن استحکام بالای این چوب دربرابر حشرات و تغییرات آب و هوایی می باشد. این دسته از لوستر ها نسبت به لوستر های کریستال ارزان تر هستند . چون در آن ها از برنز و کریستال استفاده نشده است.

و در آخر به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک خرید مطمئن و مناسب هستید از سایت دکورشاپ دیدن کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار موجود لوستر ها انواع لوستر مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکز‌ها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.

به گزارش بلومبرگ، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۷۳ درصدی به ۲۳۴۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

طلا در آستانه یک افزایش قیمت ۵ درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد نگه دارد.

تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست، چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت طلا بیش از ۱۳ درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.

ضعف دلار آمریکا طی روز‌های اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۱.۴۵ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۲۶ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۲۷ درصدی ۹۴۹ دلار و ۳۹ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com