Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان فریدن و مهران جدیدی دادستان شهرستان فریدن پیش از ظهر امروز  با حضور رئیس کل دادگستری استان اصفهان، معاون منابع انسانی دادگستری اصفهان، مدیران ارشد شهرستان و مسئوولان ادارات دولتی برگزار شد.

محمدرضا حبیبی در این آیین ابراز داشت: مردم اگر ببینند مسئوولان به عنوان خادم و خدمتگزار خالصانه پشت ولایت فقیه هستند و تلاش خود را برای رفاه و آرامش آن انجام می دهند، دلگرم می‌شوند و در نظامی که مردم از مسئولانش حمایت کند، هیج دشمن خارجی نمی تواند به آن آسیب بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: ما و تمام خدمتگزاران این نظام باید بدانیم، مردم تا زمانی  از ما حمایت خواهند کرد که روحیه خدمتگزاری را در مسئولان شاهد باشند ولی اگر زمانی مسئولان دنبال منافع شخصی و حزبی باشند، حمایتی از سوی مردم نخواهند بود و این آسیب بزرگی است و همان موضوعی است که دشمنان می خواهند.

 وی گفت:  دشمنان امروزه بر روی دو موضوع تکیه دارند؛ اول معیشت و دوم امنیت است، چرا که آنها خوب می‌دانند اگر معیشت مردم آسیب ببیند ضربه جدی به امنیت خواهد خورد و این موضوع هوشیاری مسؤولان سه قوا را می‌طلبد که می‌تواند با تصمیمات مناسب از تهدید دشمنان برای خود فرصت بسازند.

حبیبی اظهار داشت:  استکبار جهانی هر زمانی که نمی‌توانند به یک نظام تسلط پیدا کند، سعی می‌کند مردم آن نظام را با روش های مختلف از جمله تحریم و خیانت برخی خواص مردم آن نظام را عاصی کند و از درون مردم را بر علیه حکومت بشوراند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان  ادامه داد:  این روزها بخشی از تحریم‌هایی که در رسانه گفته می‌شود یک عملیات روانی است؛ آمریکا و همدستان آن تاکنون هر تحریمی که توانستند بر علیه کشورمان انجام دادند و در اصل دیگر تحریم‌ها بی اثر شده است و این تحریم‌ها باعث شد کشورمان در بیشتر حوزه‌ها به خودش تکیه کند و باعث ارتقا توسعه و پیشرفت در بسیاری  از عرصه شده است.

وی تصریح کرد: کشوری به مانند آمریکا مقاومت و ایستادگی مردم ایران را بر نمی‌تابد؛ زیرا این استقامت و مقاومت باعث شد تا جبهه‌های مقاومت حول محور کشورمان ایجاد شود که همین امر در آینده نزدیک باعث برچیده شدن بساط آمریکا از منطقه خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه انتخابات اخیر آمریکا ثابت کرد دموکراسی ساخته شده سیاستمداران آمریکا پوشالی و تهی است، عنوان کرد: با تحقق پیش بینی مقام معظم رهبری شاهد فروپاشی این نظام ظلم  باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان  با اشاره به خاطرات مسؤولیت خود در شهرستان فریدن بیان داشت: فریدن مشهور است به زادگاه کاوه آهنگر که از دیر باز نماد عدالت طلبی و دادخواهی بوده است و مردم بی آلایش این منطقه باعث می‌شود که خاطرات خوبی از آنها در ذهن مسؤولان به جا بماند و در راستای احقاق حق و تحقق مطالبات آنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: هم‌زیستی و زندگی مسالمت‌آمیز پنج قوم در این شهرستان می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر شهرستان‌ها نیز باشد که خود راه حل بسیار خوبی برای پیشگیری از بسیاری جرائم است.

حبیبی با اشاره به مشکلات اراضی منابع طبیعی در منطقه گفت: شهرستان فریدن یکی از قطب‌های کشاورزی و دامداری استان است و مسؤولان باید با پتانسیل این منطقه پیش بروند در خصوص اراضی منابع طبیعی منطقه با پتانسیل‌های موجود مسؤولان باید جدیت بیشتری در تشکیل کمیسیون‌ها نشان داده و مناطقی که مستعد کشاورزی است را با رعایت ضوابط قانونی آزادسازی کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: هر کجا که نیاز است با فساد مبارزه شود باید قاطعانه برخورد شود، جنگ اصلی ما حمایت از تولیدکنندگان است و امروز باید به صورت فوق‌العاده به مسائل رسیدگی شود؛ توصیه می‌کنم جهاد گونه در جهت حل مشکلات جامعه تلاش کنیم.

به گزارش فارس، پیش از این احمد براتی ریاست دادگستری شهرستان فریدن را برعهده داشت و هم‌اکنون رئیس‌کل دادگستری استان نجف‌آباد است؛  جواد کوهستانی رئیس جدید دادگستری شهرستان فریدن، دادستان سابق شهرستان فریدن بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان فساد رئیس کل دادگستری جهاد رئیس کل دادگستری استان اصفهان شهرستان فریدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود