Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجدسلیمان و سایپا به دیدار یک‌دیگر رفتند که این دیدار با تساوی پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایپا از هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:35 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم قرار گرفتند.

نبرد دو تیم بی ادعای این فصل برخلاف انتظارات جذاب از آب درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا این مسجدسلیمانی ها بودند که با گل ساسان حسینی با برد به رختکن رفتند اما سایپا که نمی خواست بازنده باشد نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و بلافاصله توسط حسین مالکی به گل رسید.

این نتیجه تا انتهای بازی پابرجا ماند تا تیم ابراهیم صادقی پس از کسب تساوی مقابل پرسپولیس، بازهم یک دشت دو امتیازی داشته باشد و امتیازات را با همتای جنوبی‌اش تقسیم کند.

 

نفت مسجدسلیمان 1

گل: ساسان حسینی (40)

 

سایپا 1

گل: حسین مالکی (51)

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد