Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خاش گفت: بر اساس آمار منتشره تا کنون۱۴۰۷نفر به کرونا مبتلا شدند و ۷۴نفر جان خود را از دست داده اند.

«صاحب گل صالحی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کرونا در شهرستان خاش خطرناک است و ابتلا ۱۴۰۷ نفر به کرونا و ۷۴نفر فوتی نشان از وخامت اوضاع خاش است.

 

فرماندار خاش با اشاره به اینکه خاش در وضعیت قرمز قرار دارد،افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تعطیلی و اعمال محدودیت های سراسری از شنبه اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت اجرای کامل و دقیق محدودیت های سراسری در شهرستان خاش اتخاذ شده  است و  جزئیات طرح  تشریح و ابلاغ شده است.


وی با قدردانی از علما، معتمدین و اصناف در همراهی اجرای این طرح و تقاضا جهت دوچندان شدن این همکاری طی دو هفته آینده بیان کرد: چنانچه همه اقشار مردم و مشاغل نسبت به رعایت دقیق این طرح همت کنند ،قطعا سطح شهرستان از قرمز به نارنجی و زرد و نهایتا سفید خواهد رسید و کاهش محدودیت ها را بدنبال خواهد داشت ولی اگر رعایت انجام نشود موجب تمدید محدودیت های سراسری خواهد شد.

 

فرماندار خاش گفت: لازم است، همه مردم، علما، معتمدین، نخبگان،  جهت اجرای دقیق طرح و رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند  که کاهش موارد ابتلا و بهبود وضعیت شهرستان را بدنبال داشته باشیم .


صالحی افزود:  برگزاری مراسمات عروسی، ممنوعیت ورود اتباع بیگانه، اطلاع رسانی و بهره گیری از فضای مجازی، برخورد قاطع با متخلفان ( پلمپ واحدهای صنفی و جریمه خودرویی) در دستور کار قرار دارد.
 

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا، برگزاری نماز جمعه و جماعات به مدت ٢ هفته در سطح شهرستان تعطیل است و فعالیت ادارات بغیر از ادارات و نهادهای خدمات رسانی با حضور یک سوم کارکنان مجاز است.

 

وی بیان کرد: تمامی مشاغل سطوح  دو، سه و چهار تعطیل می‌ شوند و  گشت های مستمر با حضور ادارات مرتبط و همراهی انتظامی و سپاه جهت کنترل و اجرای محدودیت های سراسری و برخورد با متخلفان انجام می شود.

 

فرماندار خاش گفت: ورود خودروهای غیر بومی پلاک شخصی به شهر خاش ممنوع و با متخلفان برخورد و اعمال جریمه سنگین خواهد شد 

 

صالحی افزود: تردد خودروها از ساعت ٢١ شب تا ساعت ۴ بامداد در سطح شهر ممنوع است و توزیع اقلام مصرفی، ( خبازیها، توزیع فرآورده‌های نفتی، گاز و مواد غذایی) نباید با تجمع و تشکیل صفوف صورت گیرد.


 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرمز به نارنجی محدودیت های سراسری شرایط کرونا محدودیت های سراسری فرماندار خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران