Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع نظامی،‌ امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند که ترکیه در منطقه «عین عیسی» در شمال سوریه در حال ساخت یک پایگاه نظامی است.

پایگاه خبری «هاوار» در این ارتباط به نقل از منابع نظامی خبر داد که نیروهای ترکیه و مزدوران وابسته به این کشور بخشی از اراضی نزدیک به روستای «صیدا» شمال عین عیسی را به یک پایگاه نظامی تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه خبری همچنین نوشت که موفق شده است، از روند ساخت پایگاه نظامی یادشده در نزدیکی جاده بین‌المللی «ام۴» فیلم‌هایی دریافت به دست‌آورد.

این گزارش در حالی است که منابع خبری حدود دو روز پیش گزارش داده بودند که مزدوران وابسته به ترکیه مناطق شمالی عین عیسی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده‌اند.

پایگاه‌های نظامی ترکیه که به‌تازگی  احداث شده‌ است، در طول خطوط تماس با شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) قرار دارد؛‌ پایگاه‌هایی که غالب آنها در نزدیکی منطقه «تل تمر»، «زرکان» و در اطراف شهر «رأس العین» ایجاد شده‌اند.

پایگاه‌های یادشده افزون بر حضور صدها سرباز، ماشین‌آلات و تسلیحات سنگین نظامی، در خود رادار و دستگاه‌های مخصوص تعقیب‌ جای داده‌اند که ارتش ترکیه با استفاده از آنها روستاها و مناطق اطراف را هدف حمله قرار می‌دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه شمال سوریه پایگاه نظامی ترکیه پایگاه نظامی شمال سوریه عین عیسی پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه رخ داده است.

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه میدان نفتی عمر مقر نظامیان اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور سوریه خبر داده است.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این رخداد اشاره نکرده است.

این پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی بارها هدف عملیات پهپادی و موشکی گروههای مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار  غزه و همدستی با این رژیم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته