Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرواستان‌ها ــ فرمانده سپاه ناحیه شبستر با بیان اینکه پشتوانه اصلی بسیج در همه امور، مردم داری و مردم یاری است گفت: ۱۴خانه محروم همزمان با هفته بسیج در شبستر افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی در سطح شهرستان شبستر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون نزدیک 84 گروه جهادی به صورت شبانه روزی در راستای مبارزه با کرونا به کار گرفته شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد 15 جهیزیه در اختیار نوعروسان قرار گرفته است و 8 جهیزیه در هفته بسیج به نوعروسان اهدا خواهد شد.

داستان تصریح کرد: تعداد 14 خانه برای محرومین ساخته شده است که روز 5 آذر افتتاح خواهد شد و بیش از 280 هزار ماسک به صورت رایگان توسط بسیج شهرستان تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در یزد: بسیج جوانان را نسبت به تحرکات دشمن هوشیار کند زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین در هفته بسیج آزاد می‌شوند نماینده ولی فقیه در مازندران: بسیج 40 میلیونی برای رفع مشکلات کشور باید ایجاد شود فرمانده سپاه پاکدشت: بسیج حضور الگوسازی در جهان دارد

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی بسیج در همه امور، مردم داری و مردم یاری است عنوان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در ایام کرونا به پایگاه های سلامت تبدیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر ابراز کرد: تعداد 13297 بسته معیشتی تا کنون در بین مردم پخش شده و در هفته بسیج نیز به تعداد 1000 بسته معیشتی و 650 بسته لوازم التحریر توزیع خواهد شد که ارزش بسته های اهدایی بیش از 3.5 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/115/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا آذربایجان شرقی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا آذربایجان شرقی فرمانده سپاه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی