Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ دادستان شهرستان گالیکش در شرق گلستان علیه دو نفر از مدیران منابع طبیعی استان به اتهام کوه‌خواری اعلام جرم کرد.

رییس دادگستری گلستان در این باره اظهار داشت: با اعلام گزارش یکی از کارکنان منابع طبیعی گالیکش مبنی بر کوه‌خواری در روستاهای پادُلدُل و پَنو ؛ موضوع در دستور کار دادستان شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی هاشمیان اظهار کرد: بررسی‌ اولیه نشان داد پیمانکار مربوطه بدون دریافت مجوز و با هماهنگی برخی مدیران منابع طبیعی گلستان اقدام به برداشت از سطح پنج هزار مترمربع از کوه‌های چارمازی و یالق آق قزی شهرستان گالیکش کرده است.
وی بیان داشت: برداشت از کوه در حالی صورت گرفته که با اعلام نظر کارشناسی به علت خطر رانش فعالیت در منطقه ممنوع بوده از دیگر سو بر اساس قراردادهای آبخیزداری پیمانکار باید مصالح ساختمانی مورد نیاز را خودش تامین کند و حق برداشت از کوه را ندارد و مهم‌تر از همه این که در جنگل‌های هیرکانی صدور مجوز معدن ممنوع است.
وی با بیان اینکه پرونده اتهامی دو مدیر منابع طبیعی گلستان در دادسرای مرکز استان (گرگان) رسیدگی خواهد شد، افزود: برای پیمانکار متخلف هم به اتهام مباشرت در تخریب و تصرف منابع طبیعی اعلام جرم شده است.

به گزارش دیگر ایرنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در غرب گلستان گفت: شب گذشته ۱۷ جوان در یک میهمانی مختلط در روستای اطراف این شهرستان دستگیر شدند.

امیر باقری اظهار داشت: جدای از ممنوعیت اجتماعات به علت کرونا؛ این افراد مهمانی غیر متعارف برگزار و آلات موسیقی داشتند که موضوع در مرجع قضایی رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها دادگستری گلستان گالیکش قوه قضاییه منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری گلستان گالیکش قوه قضاییه منابع طبیعی دادگستری گلستان گالیکش قوه قضاییه منابع طبیعی اخبار کنکور منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار شهرستان پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم