Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد خواستار ثبت اینترنتی درخواست تسهیلات توسط اعضاء در ایام تعطیلات کرونایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تعطیلات پیش رو، خواستار ثبت درخواست تسهیلات توسط اعضاء در اینترنت بانک شاهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر اسلام کریمی در این خصوص گفت: یکی از برنامه های ویژه صندوق که از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت، فراهم آوردن شرایطی بود که خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بتوانند بصورت غیر حضوری در کمترین زمان ممکن درخواست های خود را ثبت و خدمات شایسته دریافت نمایند.
وی افزود: در همین راستا طراحی اینترنت بانک شاهد در دستور کار قرار گرفت و همانگونه که پیش تر اطلاع رسانی گردید، با تلاش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات صندوق قرض الحسنه شاهد، اینترنت بانک شاهد زودتر از موعد پیش بینی شده به بهره برداری رسید و در اختیار اعضاء قرار گرفت.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار داشت: خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو در شرایط فعلی و هفته های پیش رو با توجه به محدودیت های پیش بینی شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند از طریق اینترنت بانک شاهد به نشانی www.ebshahed.ir بدون حضور در مناطق و شهرستان ها درخواست خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن تسهیلات خود را دریافت نمایند.
دکتر اسلام کریمی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام ملت ایران به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، خواستار رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی توسط این عزیزان شد و از آنها خواست با استفاده از راه های ارتباطی پیش بینی شده در سایت صندوق قرض الحسنه شاهد به نشانی www.sqsh.ir موضوعات و درخواست های خود را در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق قرض الحسنه شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود