Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صفایی جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: در سال ۵۷ شرق و غرب حاکمیت دنیا را برعهده داشتند و هر کشوری برای زنده بودن باید به این دو قدرت متصل می‌بود، ولی امام راحل با اتکاء بر قدرت ایمان شعار نه شرقی و نه غربی را عملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج به نوعی انقلاب را بیمه کردند افزود: بعد از انقلاب هر فتنه‌ای که بر علیه انقلاب برپا شد بسیج از جمله پیشروترین نیرو‌ها در میدان‌های مختلف بود.
جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموش شدن فتنه‌های مختلف در کشور بود و این تفکر است که انقلاب را زنده نگه داشته است، ادامه داد: بسیج و تفکر بسیجی در هر صحنه‌ای پیشتاز است و به صورت گمنام در روستا‌ها و شهر‌های مختلف خدمات رسانی می‌کند.
سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه بیش از نه هزار رزمنده بسیجی و ۶۰۰ شهید در کاشمر و کوهسرخ در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با برنامه‌هایی تحت عنوان رزمایش هفتگانه بسیج در کاشمر برگزار می‌شود.
او تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و تصریح کرد: پنج هزار لوح تقدیر با امضاء فرمانده کل سپاه، سردار سلامی به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کاشمر تقدیم خواهد شد.
جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر در ادامه به سایر برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تاکیدکرد: برگزاری رزمایش آموزش سواد رسانه در فضای مجازی، توزیع ۱۰ هزار ماسک توسط گروه‌های امر به معروف، اجرای سرود‌های خیابانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)، نمایش اقتدار بسیج با اجرای گشت‌های محله محور، رزمایش نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع ۳۵ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند، بازسازی قنات، افتتاح خانه محرومان از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در کاشمر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مردمی دفاع مقدس فضای مجازی کمک های مومنانه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است