Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوزپه رافائله، سرمربی کاتانیا در سری سی ایتالیا چهار جلسه از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد

جوزپه رافائله، سرمربی تیم کاتانیا در سری سی ایتالیا به خاطر یک حرکت عجیب، با جریمه نسبتا سنگینی روبرو شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم های کاتانیا و ویبونزه در سری سی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفته بودند که این مسابقه با پیروزی 2-1 کاتانیا خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت های تلف شده این بازی، بازیکن ویبونزه توپ را از حریف گرفت و در حال ترتیب دادن یک ضدحمله از گوشه زمین بود که جوزپه رافائله، سرمربی کاتانیا لب خط آمد و توپ بازیکن ویبونسه را زد تا از ضدحمله خوردن تیمش در ثانیه های پایانی بازی جلوگیری کند. در پی این حرکت، سرمربی کاتانیا از زمین بازی اخراج و به مدت چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد. 

همچنین بخوانید:

حرکت جالب داور ایتالیایی در سری بی؛ درخواست برای بازبینی در حالی که VAR اصلا وجود نداشت! ویدیوی توپ ربایی سرمربی کاتانیا از بازیکن حریف

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم