Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، وحید فاضلی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با تراکتور سازی تبریز که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، افزود : به هر حال با این اشتباه داوری تیم ما سه امتیاز این بازی را از دست داد ، در حالی که با کسب این پیروزی و سه امتیاز می توانستیم بیشتر شخصیت تیمی خودمان را حفط کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : به هر حال از عملکرد گروه داوری با قضاوت رضا کرمانشاهی از داوران زحمت کش رضایت داریم ، ولی در هر صورت بر اساس نظر کارشناسان گل تراکتور سازی آفساید بود.
فاضلی اظهار داشت : برای جلوگیری از اشتباه داوری که در فوتبال اجتناب ناپذیر است ، باید از کمک داور ویدئویی ( VAR) استفاده کنیم  و با بهره گیری از این تکنولوژی و کاستن اشتباهات داوری حق تیم ها از بین نمی رود.
براساس آنچه که رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد هزینه نصب کمک داور ویدئویی در هر ورزشگاه حدود ۳۰۰ هزار دلار است.
سرمربی نساجی مازندران در این کنفرانس خبری از زحمات بازیکنانش نیز قدردانی کرد و اظهار داشت : بازیکنان ما در تمام ثانیه های این بازی زحمات زیادی را متحمل شدند و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند.
فاضلی  در مورد ادعای سرمربی تراکتور سازی تبریز مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پس از این دیدار هم پاسخ داد : من متوجه این حواشی نبودم و بیشتر تمرکزم به تیم و جمع و جور کردن بازیکنانم پس از این دیدار بود.
وی اضافه کرد : اگرچه من در این دیدار متوجه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نشدم ، ولی در برخی بازی های گذشته ما بدتر از این ها را نیز دیدیم ، ولی تمرکز خود را به بر روی تیم خودمان داشتیم و نمی توانم این ادعای علی منصوریان سرمربی تیم تراکتور سازی را تایید و یا تکذیب کنم.
فاضلی در مورد عقب نشینی تیمش پس از به ثمر رساندن گل اول این دیدار در دقیقه ۶۹ ، اظهار داشت : به هر حال عقب نشینی تیمی که گل به ثمر می رساند در فوتبال امری طبیعی است و امکان این که تراکتور سازی هم پس از زدن گل اول عقب نشینی می کرد ، وجود داشت.
سرمربی نساجی مازندران افزود : ما در این دیدار دو تعویض داشتیم و دو بازیکن اصلی ما تا حد زیادی خسته بودند و این عقب نشینی طبیعی بود، ولی خطاهای پیاپی که داوران از بازیکنان ما می گرفتند باعث شد تا آنها کم کم عقب نشینی کنند.
وی خاطرنشان کرد : در هر صورت تیم تراکتور سازی بازیکنان بزرگ و ملی پوش در اختیار دارد و قرارداد یکی از بازیکنان این تیم در حد اعتبار کل تیم و دستمزد بازیکنان ما است و همه این ها باعث شده تا تیم ما پس از زدن گل عقب نشینی کند، ولی با دریافت گل تساوی بار دیگر ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم تا به نتیجه تساوی رسیدیم و بازی هم خاتمه یافت.
هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران با یک دیدار در شهر قائمشهر پیگیری شد که در این بازی تیم نساجی مازندران میزبان تراکتور سازی تبریز بود. این بازی در ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا نساجی با این تساوی از دو بازی خود با چهار امتیاز برای دومین هفته در صدر جدول قرار گیرد. تراکتور سازی نیز با این تساوی با دو امتیاز از دو دیدارش در رده هفتم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار گرفت.
 

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر اخبار کنکور نساجی مازندران تراکتور سازی عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟