Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

عدم تهویه مناسب در قطارهای مترو

با سلام و وقت بخیر - متاسفانه با توجه به شرایط پر خطر ابتلا به ویروس کرونا تهویه بعضی از قطارهای مترو خراب می باشد با راننده قطار هم که تماس می گیریم بعضی ها که جواب نمی دهند بعضی ها هم می گویند که تهویه روشن است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است این موضوع را پیگیری نمایید. با تشکر صادقی از شهرری

تست کرونا

در مراکز شهرستان مرودشت استان فارس برای این که آمار کرونایی کم نشان دهند تست کرونا را نمی گیرن جواب که میدن تست که گرفته بشه ثبت می شه آمار شهرستان بالا می رود

تحویل ندادن خودرو توسط ایرانخودرو به دلیل نداشتن پلاک

سلام بنده آبان سال ۹۸ برای خودروی ۲۰۶ ثبت نام کرده برای تحویلی مهر ۹۹ دعوت نامه قرارداد خوردرو یکم مهر اومده و مبلغ باقی مانده به فی روز محاسبه و از بنده دریافت شده با شرط اینکه بعد ۳۰ روز خودرو تحویل خواهد شد الان که ۶۰ روز از تاریخ پرداخت گذشته هیچ کس جوابگو نیست نمایندگی مراجعه می کنم می گویند برو بابا کسایی هستند که ۵ ماه ماشینشون نیومده به سامانه پاسخگویی ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس می گیرم می گن ماشین آماده هست ناجا پلاک نداره برین ناجا پیگیری کنید ماهم نمی تونیم ماشین بدون پلاک تحویل بدیم جالبه ایران خودرو میگه جریمه تاخیر هم تعلق نمی گیره چون خودروی شما آماده است پلاک نداره ..تکلیف ما چیه .... خواهشا پیگیری کنید ...

وام ودیعه مسکن

سلام.ضمن عرض ادب و احترام

خواهش می کنم پیگیر وام مستاجران باشید.خیلی از بانک ها می گن هنوز بخشنامه ای به دست ما نرسیده.عده کمی از بانک ها هم که پرداخت می کنند بابت ضامن سختگیری می کنن.آخه یک کارگر مستاجر دسته چک شخصیش کجا بوده؟یا اینکه همه دوتا ضامن دولتی ندارن که می گن وام می دیم ولی عملا کاری می کنن که شخص خودش از دریافت وام پشیمون بشه

ممنونم از لطف شما

هایما

با سلام

 از آن جا که  شرکت ایران خودرو در سال ۹۷ اقدام به پیش فروش خودرو هایما اس ۷ توربو کرده ولی همچنان تحویل مشتری ها نداده و به مشتری طرح تبدیل را گذاشته که این طرح که بجای هایما یک دنا دریافت کند نمونه کامل کلاهبرداری به شمار می آید و ما مشتریان که در حال حاضر ۲.۵ سال در صف هستم و پول خود را گروی شرکت ایران خودرو میبینیم و بدون دریافت خودرو بسیار ناراحت هستند و این درحالی است که شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو به تازگی از دو محصول جدید رو نمای کردند و تحویل به موقع دارند این همه نارضایتی از شرکت ایران خودرو برای عدم تحویل خودرو درحالی که هیچ یک از کانال ها و مسیر های ارتباطی شرکت  ایران خودرو جوابگوی مشتریان نیست و یا جواب قانع کننده ای به مشتری نمی دهد.  از باشگاه خبر نگاران جوان می خواهیم پیگیر این عدم تحویل خودرو که ۲.۵ طول کشیده باشد

مرسی

دانشگاه مجازی

توروخدااین مطلب را پیگیری کنید .سایت دان که کلاس می زارن هم رایگان نیس و کنده مگه نبایدرایگان باشه. دانشگاه ازاد یادگارامام خمینی چرا شهریه رو زیاد کردن ،واقعا زیاده مجازی که باید کمترشه .ممنون

تعطیل نبودن دانشجویان pHd دانشگاه علوم پزشکی مشهد علی رغم تاکید ستاد ستاد کرونا از یک آذر ماه

علیرغم تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا من باب تعطیلی دانشگاه و حضور یک سومی کارکنان در مناطق قرمز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد علی رغم این تاکیدات گسترده دانشجویان phd را ملزم به حضور یکروز  در میان به بهانه پرداخت کمک هزینه ی تحصیلی نموده است و تفکیکی حتی برای دانشجویان بومی و غیر بومی قائل نشده است...دانشجو مجبور است علیرغم قابلیت مجازی بودن دروس، حضور یابد.گاها حتی اگر دروس مجازی ارائه گردد!!!!اطلاعیه های حضور دانشجویان در سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ممنون می شوم پیگیری نمایید.مطمئن باشید سوژه خبری بسیار خوبی خواهد بود چون دغدغه خیلی از افراد است این مساله

تمدید بیمه کارگران ساختمانی

سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل باشگاه خبرنگاران جوان

بنده یک کارگر ساختمانی (نقاشان ساختمانی) هستم وخواهشمندم در مورد تمدید اعتبار بیمه کارگران ساختمانی گذارشی تهیه فرمایید، چراکه اعتبار بیمه بنده در ابتدای شهریور ماه تمام شد و برای تمدید بیمه باید حتما به شعبه منطقه مراجعه کنیم تا بازرس بیمه به محل کار مراجعه کند و من را با کباس کار در حال کار مشاهده کند و این درحالیست که ، رایس جمهور بابت تسهیل امور مردم در ادارات دولتی و تمدید اعتبار بیمه شدگان تامین اجتماعی تاکید دارند.

ما کارگران ساختمانی هم باید در خانه بمانیم هم برای باتل نشدن بیمه سرکار باشیم ، مهمتر ما در محل خاصی داعم مشغول نیستیم و داعم در جابجایی محل کار هستیم.

شخصا یک هفته در محل کاری قبل با اینکه کارمان تمام شده و مالک ساکن شده در پارکینگ حضور داشتم تا بازرس بنده را در محل کار رویت کند.

حال باید چه کنیم؟

تعطیلی کتابخانه ها در ایام کرونا

سلام. ما توی شهرک رضویه منطقه ۱۵ زندگی می کنیم. اینجا یدونه کتابخونه داره که از همون ابتدای کرونا از پارسال تا الان بستست.

تو این روزهای قرنطینه که باید تو خونه بمونیم بهترین زمان برای خوندن کتابه در جریان هم هستید که تو این روزها درآمدها کم و خرید کتاب دشواره بنابراین چقدر خوب می شد که کتابخونه ها سالن مطالعه رو تعطیل کنند ولی بخش امانت کتاب رو باز نگه دارن تا ما بتونیم از این کتاب ها استفاده کنیم

افزایش عوارضی اتوبان پردیس تهران

لطفا این رو پوشش خبری نمایید تا مسئولین پاسخگو باشن چرا بی سر و صدا عوارضی پردیس رو از نیمه آبان ماه مبلغ ۱.۲۵۰ تومن افزایش دادن و به شش هزار و دویست و پنجاه تومن کردن

اون هم برای اتوبان ۱۵ کیلومتری و اون هم برای ما ساکنین که هر روز از این اتوبان استفاده می کنیم واقعا ظلم هستش

پیشنهاد بنده این هستش که عوارضی با همین برچسب عوارضی ها اشتراک یکساله بفروشن با سی درصد قیمت برای ساکنین پردیس

اینجوری کسانی که ساکن پردیس هستن و هر روز رفت و آمد می کنن براشون توجیح اقتصادی داره عوارض سالیانه بخرن

لطفا اطلاع رسانی نمایید

با تشکر

پیگیری تکمیل ظرفیت ارشد 99 دانشگاہ آزاد اسلامی

سلام علیکم

لطفاً از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری به جهت تکمیل ظرفیت ارشد 99 بعمل آید.

و من اللہ توفیق

عدم اختصاص تجهیزات پزشکی اتاق عمل

باسلام و خسته نباشید من امروز در بیمارستان میلاد تهران عمل جراحی داشتم متاسفانه بخاطر نبود تجهیزات پزشکی عمل من کنسل شد وقتی از مسئولش پرسیدم چرا تجهیزات نیست ، می گن بخاطر تغییر ارز و شرایط قیمت ارز آخه گناه ما چیه که رئیس جمهور یه کشور دیگه داره عوض می شه ما باید تاوانشو پس بدیم

تخلف شدید سایپا در اعلام مبلغ هنگفت تکمیل وجه خودرو کوییک

با سلام، 27خرداد ماه 40میلیون و هشتصد هزار برای خودرو کوییکs شرکت سایپا پرداخت کردیم تا پنج ماه بعد، یعنی الان که هفته چهارم آبان هست تکمیل وجه کنیم و تحویل دهند، زمانی که ما پول پیش پرداخت را انجام دادیم، قیمت کارخانه کوییک ۶۱ میلیون تومان بود، الان چگونه این مبلغ را یک دفعه به ۱۳۰ میلیون تومان افزایش داده اند؟ مگر داخل قرارداد ما ذکری از این آمده است که هر سه ماه یکبار قیمت خودرو را افزایش بدهند؟ چنین چیزی در قرارداد ما نیامده است. چون ما قبل از ابلاغ این موضوع ثبت نام کردیم، تازه نهایتا ما مشمول افزایش فقط سه ماه تابستان میشویم نه بیشتر، آن هم نسبت به قیمت ۶۱ میلیون تومان خودرو یعنی قیمتی که در زمان ثبت نام ما بود. 40 میلیون 800 هزار تومان از قرار نصف قیمت خودرو بود که بدون سود پرداخت کردیم. ممنون از شما.

 خواهمشندم پیگیری کنید، چون ما غیر از فرستادن پیامک برای شما، راه ارتباطی دیگری سراغ نداریم. خدا خیرتون بدهد.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ایران خودرو پیگیری کنید محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از 17 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت 997 میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و 36ماهه اعلام شده است. سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران 90 روز کاری خواهد بود.

جدول فروش اقساطی T8

همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از 17 تا 31 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.

زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است. جدول فروش جک جی 4 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس) نمایش رسمی جک T9 توسط کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران (+فیلم، عکس و مشخصات خودرو)

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن